Премини към основното съдържание

Необходим резултат

С бързото израстване на агенцията като единствен доставчик на кадастрална информация в страната е необходимо тя да разполага с ясни и общоизвестни правила, условия и такси за предоставяне на кадастрални услуги и информация, формиращи единна система за административно обслужване с кадастрална информация. В рамките на предложения проект се предвижда разработването на Наръчник с процедури и условия за обслужване на гражданите и другите потребители с кадастрална информация. Този наръчник ще представлява единен модел на услугите, който ще се спазва от всички служби на агенцията в цялата страна.
С цел осигуряването на доброто обслужване в сферата на кадастъра е необходимо да се проведе проучване и да се организира  форум на потребителите на кадастрална информация. Установяването на регулярни връзки с клиентите се отчита като важно условие за успешното изпълнение на задачите по обслужването в сферата на кадастъра. Подобен форум ще осигури на агенцията така необходимата обратна връзка за пълното и навременно задоволяване на нуждите на клиентите.
Важно направление на развитието на Агенцията е насочеността към клиентите. Ръководството на Агенцията гледа на служителите от кадастралните служби като основна движеща сила за специализиране на предоставянето на услугите. Служителите са с добро техническо образование, по отношение на кадастралното производство и са натрупали значителен опит и познания относно нуждите на клиентите. В допълнение към това обаче, е необходимо тази основа да бъде доразвита с обучение по мониторинг на нуждите на клиентите,
ефективни услуги, базирани на конкретните потребителски нужди, ориентирани към клиентите производствени процеси, мониторинг на задоволеността на потребителите.

slogan bg