Статуси на заявление - Легенда

Версия за печатВерсия за печат

Статуси на заявление - Легенда

Възможни статуси за заявление: 

  •  
    • Регистриран – Заявлението е регистрирано в системата;
    • Некоректен -  Заявлението е върнато на клиента за корекция;
    • Прието за изпълнение - Заявлението е прието за изпълнение от съответната СГКК;
    • Разпределен - Заявлението е разпределено на служител за обработка;
    • В процес на изпълнение - Заявлението е в процес на изпълнение от служител на СГКК;
    • Приключено - Заявлението е приключено от служителя и предстои предаване в деловодството;
    • Одобрено - Одобрено за работа заявление;
    • Предаден в деловодство - Заявлението е готово и може да бъде получено от клиента;
    • Предаден на клиент - Заявлението е предадено на клиент;
    • Отказано изпълнение - Заявлението е отхвърлено от служител;
    • Отхвърлен от клиент - Заявлението е отхвърлено от клиента;
    • Непотвърдено - Заявлението е непотвърдено поради недоставен email на клиента;
    • Предаден в архив - Заявлението е предадено на клиент и е архивирано;

Възможни статуси за справка: 

  • В процес на обработка - Справката е в процес на обработка от сървъра на АГКК;
  • Невъзможно изпълнение - Невъзможно е изпълнението на заявката;
  • Изпълнена - Заявката е изпълнена;
  • Oтказана от клиент - Изпълнението на справката е отказано от клиента;