ОБЩИНА МЕЗДРА, област Враца
З А П О В Е Д
№ РД-13-156-1 от 27.07.2020 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 13.00-69 от 03.07.2020 г. на кмета на община Мездра, област Враца (наш рег. № 09-2(148)/09.07.2020 г.),
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ
Заповед № РД-13-156 от 22.08.2019 г., на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. В т. 1:
- Думите след Мицева - „директор на дирекция „Устройство на територията“ се заменят с думите „Секретар на община Мездра“.
- Думите след Донков – „гл. специалист „Техническо обслужване и контрол в дирекция УТ“ се заменят с думите „Специалист „Техническа инфраструктура, кадастър и регулация“.
- Думите „Нели Валентинова Ценова – ст. експерт „Градоустройство“ в дирекция УТ“ се заменят с думите „инж. Стела Василева Митева – ст. експерт „Кадастър и регулация“.
- Думите след Ковачев – „ст. експерт „Кадастър и регулация“ в дирекция УТ“ се заменят с думите „ст. експерт „Контрол по строителството“.
§ 2. Да се прекрати достъпът до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС) на лицето Нели Валентинова Ценова и да се осигури достъп с необходимите права на инж. Стела Василева Митева до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на инж. Стела Василева Митева, на кмета на Община Мездра, на началника на СГКК – Враца, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, на директора на дирекция Информационни технологии и пространствени данни“, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Враца и Община Мездра.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК –Враца.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-156-22.08.2019 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо № 13-00-455 от 19.08.2019 г. (наш рег. № 09-3(96) от 20.08.2019 г.) на кмета на община Мездра, област Враца
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Мездра, област Враца:
Инж. Светлана Николова Мицева – директор на дирекция „Устройство на територията“ (УТ);
Радослав Красимиров Донков – гл. специалист „Техническо обслужване и контрол“ в дирекция УТ;
Нели Валентинова Ценова – ст. експерт „Градоустройство“ в дирекция УТ;
Инж. Ваньо Николов Ковачев – ст. експерт „Кадастър и регулация“ в дирекция УТ,
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-108-2019 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Мездра, на територията на община Мездра – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Враца.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Мездра, на началника на СГКК – Враца, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Враца и Община Мездра.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Враца.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в КККР на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в КККР на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.