РАЙОН „НОВИ ИСКЪР” – Столична община (СО)
З А П О В Е Д № РД-20-5(1)/21.10.2024г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № РНИ24-КД00-108/11.10.2024 г. на кмета на район „Нови Искър“ – Столична Община (наш рег. № ВЕАУ-66-(3)/11.10.2024 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:
Заповед № РД-13-166/03.09.2019 г., изменена и допълнена със Заповеди №№ РД-13-166(1)/16.02.2021 г. и РД-20-5/21.01.2022 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1. Думите „Лора Валериева Балабанова – младши експерт в отдел „УТККС“ се заличават.
2. Точка 1 се допълва с лицето, а именно:
Камелия Бойкова Толева – главен специалист в отдел ,,ИИБЕ“;
§ 2. Да се прекрати достъпът на Лора Валериева Балабанова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
§ 3. Да се осигури достъп с необходимите права на Камелия Бойкова Толева до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на район „Нови Искър“ – Столична Община, на началника на СГКК – София, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – София и район „Нови Искър“ – Столична Община
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – София.
З А П О В Е Д № РД-20-5/21.01.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо № РНИ22-ВК91-44(1)/14.01.2022 г. на кмета на район „Нови Искър“ – Столична община, (наш рег. № 09-2-(5)/14.01.2022 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:
Заповед № РД-13-166/03.09.2019 г., изменена и допълнена със Заповед № РД-13-166(1)/ 16.02.2021 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. В т. 1, се правят следните изменения и допълнения:
1. Думите „Магдалена Василева Гълъбова – главен специалист в дейност ДДК, Албена Манолова Кръстанова – главен специалист в отдел ПНАО, ГРАО и ЧР, Ели Христова Петрова – главен специалист в дейност ДДЖС и ТР и Ирина Динчова Цветанова – главен специалист в отдел ПНАО, ГРАО и ЧР“ се заличават;
2. Точка 1 се допълва със следното лице:
• Лора Валериева Балабанова – младши експерт в отдел УТККС.
§ 2. Да се прекрати достъпът на Магдалена Василева Гълъбова, Албена Манолова Кръстанова, Ели Христова Петрова и Ирина Динчова Цветанова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
§ 3. Да се осигури достъп с необходимите права на инж. Лора Балабанова до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на район „Нови Искър“ – Столична община, на началника на СГКК – София, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията към АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – София и Район „Нови Искър“ – Столична община.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – София.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-166-1-16.02.2021 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. №РНИ21-КД00-14/27.01.2021 г. на кмета на Район „Нови Искър“, Столична община (наш рег. №09-3(14) от 29.01.2021 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ
Моя Заповед №РД-13-166 от 03.09.2019 г., както следва:
§ 1. В т. 1, се правят следните изменения и допълнения:
1. Думите „Весела Костова Велева – гл. специалист в отдел УТККС“ се заличават;
2. Точка 1 се допълва с още четири лица, а именно:
Магдалена Василева Гълъбова – гл. специалист в Дейност ДДК;
Албена Манолова Кръстанова – гл. специалист в отдел ПНАО, ГРАО и ЧР;
Ели Христова Петрова – гл. специалист в Дейност ДДЖС и ТР;
Ирина Динчова Цветанова – гл. специалист в отдел ПНАО, ГРАО и ЧР;
§ 2. Да се прекрати достъпът на Весела Костова Велева до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
§ 3. Да се осигури достъп с необходимите права на Магдалена Василева Гълъбова, Албена Манолова Кръстанова, Ели Христова Петрова и Ирина Динчова Цветанова до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Столична община – Район „Нови Искър“ , на началника на СГКК – София, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – София и Столична община – Район „Нови Искър“.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – София.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-166-03.09.2019 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № РНИ 19-КД00-101-(2) от 23.08.2019 г. на кмета на Район „Нови Искър“ – Столична община (СО) (Наш рег. № 09-4(148) от 29.08.2019 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Район „Нови Искър“ – СО:
Весела Костова Велева – гл. специалист в отдел УТККС;
Гергана Георгиева Колева – гл. специалист в отдел УТККС,
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-115-2019 г., сключено между Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Район „Нови Искър“ – СО, на територията на район „Нови Искър“, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до Кадастрално-административната информационна система на АГКК и да се предостави печат на Службата по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – София.
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Район „Нови Искър“ – СО, на началника на СГКК – София, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – София и Район „Нови Искър“ – СО.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – София.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Районът приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Района, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за територия на район „Нови Искър“ – СО.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в КККР на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в КККР на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на районната администрация, определени от кмета на Района.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.