ОБЩИНА ХИСАРЯ, област ПЛОВДИВ
Три имена |
Длъжност, отдел |
Служебен телефон |
Е-mail |
Димитрина Стоянова Кьорлинска |
Началник отдел Устройство на територията |
033762585; 0882261125 |
|
Атанас Красимиров Щерев |
Главен експерт Инжинер-хидротехнически съоръжения, строителство, техническа инфраструктура и ПУП в отдел Устройство на територията |
0884900637 |
|
Велина Димитрова Джиджева |
Главен експерт Незаконно строителство отдел Устройство на територията |
0882259107 |
|
Йоана Любомирова Козарска |
Главен специалист Кадастър и ПУП отдел Устройство на територията |
0884100771 |
|
Христина Благоева Хаджиева | главен специалист Кадастър и ПУП в отдел „Устройство на територията и ГР | ||
Ана Петрова Павлова | главен специалист Кадастър и ПУП в отдел „Устройство на територията и ГР |
З А П О В Е Д № РД-20-5/12.04.2024г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, във връзка с чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и Писмо изх. №12-00-96(1)/01.04.2024 г. на кмета на Община Хисаря, Област Пловдив (Писмо наш вх. №ВЕАУ-30/01.04.2024 г.),
И З М Е Н Я М:
Заповед №РД-13-104/17.06.2020 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1 се добавят думите „Христина Благоева Хаджиева – главен специалист Кадастър и ПУП в отдел „Устройство на територията и ГР“, Ана Петрова Павлова –главен специалист Кадастър и ПУП в отдел „Устройство на територията и ГР“.
Заповедта да се сведе до знанието на кмета Община Хисаря, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията към АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и Община Хисаря.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
З А П О В Е Д
№ РД-13-104/17.06.2020 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 12-00-111/21.05.2020 г. на кмета на община Хисаря, област Пловдив
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на община Хисаря, област Пловдив:
Димитрина Стоянова Кьорлинска – Началник отдел „Устройство на територията“;
Атанас Красимиров Щерев – Главен експерт Инжинер-хидротехнически съоръжения, строителство, техническа инфраструктура и ПУП в отдел „Устройство на територията“;
Велина Димитрова Джиджева - Главен експерт Незаконно строителство в отдел „Устройство на територията“;
Йоана Любомирова Козарска - Главен специалист Кадастър и ПУП в отдел „Устройство на територията“,
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-.53 от 17.06 2020 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и община Хисаря, на територията на Община Хисаря – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Пловдив.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Хисаря, област Пловдив, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и Община Хисаря, област Пловдив.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.