АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР Обявява конкурс на основание за заемане на 2 щатни бройки за длъжността Главен юрисконсулт в отдел „Правен“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация при (АГКК)
- КЛАСИРАНЕ
-
на кандидатите в конкурса за длъжността главен юрисконсулт в отдел „Правен“, дирекция „АПФО“ , обща администрация при Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК).
На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следните кандидати, показали най-високи резултати:Първо място – Михаела Караджова
Второ място – Лъчезар Тодоров.ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: .............. /п/ ................
БОЯН ТЕРЗИЕВ
- Списък
-
на допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурс
за длъжност: главен юрисконсулт в отдел „Правен“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“(АПФО), обща администрация при АГКК.
Конкурсната комисия, определена със заповед № РД-13-73(1) от 31.07.2024 г. на Изпълнителния директор на АГКК, реши:I. Допуска до конкурс следните кандидати:
1. Лъчезар Тодоров;
2. Михаела Караджова;
3. Станислава Белберова.II. Недопуснати до конкурса кандидати:
НямаIII. Допуснатите кандидати до конкурса за длъжността главен юрисконсулт в отдел „Правен“, дирекция АПФО, трябва да се явят на тест на 14.08.2024 г. /сряда/ от 10:00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, на адрес: гр. София, кв. Бъкстон, ул. „Мусала“ № 1.
Кандидатите да носят документ за самоличност.
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 14.08.2024 г. в 11.30 часа на посочения адрес.В съответствие с разпоредбата на чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията взе решение за системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста:
В теста кандидатите трябва да отбелязват със син химикал буквата на верния отговор, като я очертаят със знака „О“.
В теста кандидатите нямат право да поправят, дописват или изтриват вече избран отговор, както и да отбелязват повече от един отговор на всеки отделен въпрос. В тези случаи ще се счита, че на съответния въпрос е отговорено невярно. Липсата на отговор не носи точки. Максималният резултат, който може за бъде постигнат при правилно решен тест, е оценка 5,00. Минималният резултат за допускане до интервю е оценка 4,00 или правилен отговор на поне 20 въпроса от теста.Скалата за оценка е следната:
При 25 правилни отговора – оценка 5,00;
При 23-24 правилни отговора – оценка 4,75;
При 21-22 правилни отговора – оценка 4,50;
При 20 правилни отговора – оценка 4,00.
По-малко от 20 правилни отговора – оценка неиздържал.
Време за решаване на теста – 60 минути.
Кандидатите получили оценка „неиздържал“ не се допускат до интервю.Интервюто ще съдържа въпроси за установяване в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, необходими за изпълнението на длъжността, в съответствие с критериите за преценка на кандидатите - Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Минималният резултат, при който кандидатите се считат за успешно издържали интервюто – минимум оценка 4,00.
Крайният резултат на всеки кандидат е сбор от: оценката от теста, умножена по коефициент 3 и оценката от интервюто, умножена по коефициент 5.IV. Информационни източници, които кандидатите могат да ползват за подготовка:
1. Закон за държавния служител;
2. Закон за администрацията;
3. Закон за геодезията и картографията;
4. Закон за кадастъра и имотния регистър и подзаконовите нормативни актове към него;
5. Административнопроцесуален кодекс;
6. Закон за собствеността;
7. Граждански процесуален кодекс;
8. Закон за обществените поръчки;
9. Кодекс на труда;
10. Закон за устройство на територията.ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: ............. /п/ ................
БОЯН ТЕРЗИЕВ
- Обява
-
АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) за заемане на 2 щатни бройки за длъжността
Главен юрисконсулт
в отдел „Правен“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация при Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК),с изисквания, както следва:
1. Минимални и специфични изисквания, които са предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Образование - висше; минимална образователна степен „Магистър“;
1.2. Професионална област – Социални, стопански и правни науки, Професионално направление – право; с придобита юридическа правоспособност;
1.3. Минимален професионален опит – 3 години;
1.4. Минимален ранг - III младши.2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител- длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен по приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 933 до 2600 лв., като се отчита професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат. При назначаването, индивидуалният размер ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8, чл. 9 и чл. 10 от Вътрешните правила за заплатите в Агенцията по геодезия, картография и кадастър и в рамките на разходите за персонал по бюджета на агенцията при спазване на нормативните изисквания.
3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения.
Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите.
Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК.
Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.Кратко описание на длъжността:
- Осъществява правна помощ на изпълнителния директор и структурните звена, в агенцията, с оглед законосъобразното осъществяване на техните функции, включително във връзка с взаимодействието на кадастъра с имотния регистър.
- Участва при изготвяне, сключване, изменение и прекратяване на договори, и/или дава мнение по законосъобразността им.
- Дава становища по процедиране на конкретни жалби до Службите по геодезия, картография и кадастър (СГКК) и разработва предложения за решения на правни проблеми и по цялостната дейност на агенцията.
- При необходимост, анализира и изработва указания до службите по геодезия, картография и кадастър, по тълкуване и прилагане на нормативните актове, в областта на кадастъра, геодезията и картографията.
- Участва в работата на вътрешноведомствени комисии и осигурява законосъобразността на взетите решения.
- Участва в изработването на проекти на нормативни актове, както и дава становища по други такива, изпратени от други държавни органи за съгласуване.
- Осъществява процесуално представителство и защита на АГКК, респ. териториалните СГКК.
- Предприема правни действия за събиране на вземания на АГКК.
- Дава правни становища по постъпили жалби, сигнали и предложения, в т.ч. искания по реда на Закона за достъп до обществена информация и Закона за личните данни.
- Своевременно изпраща информация и документи за публикуване в Профила на купувача, както и информира за необходимост от премахване на информация от там, след изтичане на нормативно определените срокове.
- Участва при подготвяне на документация, изготвяне, сключване, изменение и прекратяване на договори и дава мнение по законосъобразността им, включително в подготовката по сключването на договори за възлагане на обществени поръчки, съгласно ЗОП и нормативните документи по прилагането му, в това число и на договори във връзка с чл. 20, ал. 4 от ЗОП.4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4.2. Интервю с кандидатите.5. Необходими документи за участие в конкурс:
5.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл. Към заявлението се прилагат:
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина /при наличие на такъв/;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.6. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
7. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17:00 ч. на 25.07.2024 г.) в деловодството на АГКК - гр. София, кв. „Бъкстон“, ул. „Мусала“ № 1, по един от следните начини:
- лично от кандидата на посочения адрес;
- чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса;
- на имейл: Виж имейла..., като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията - лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.8. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват на интернет страницата на Агенцията - www.cadastre.bg.
9. Информация за конкурса се предоставя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси” на АГКК, на телефон 02/8188392.
Образци на заявление за участие в конкурса и на декларация могат да се изтеглят от раздел „Конкурси“ на сайта на Административния регистър: http://iisda.government.bg/competitions.
Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или друг вид поща, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите, както и информация за пречките за назначаване.