Главен експерт отдел „Контрол“, дирекция „Геодезия и картография“
- СПИСЪК
-
на допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурс
за длъжност: главен експерт в отдел „Контрол“, дирекция „Геодезия и картография“, специализирана администрация при АГКК.
Конкурсната комисия, определена със заповед № РД-13-29(1) от 21.03.2023 г. на Изпълнителния директор на АГКК, реши:I. Допуска до конкурс следните кандидати:
1. Марияна Асенова;
2. Татяна Александрова.II. Недопуснат до конкурса кандидат:
Няма недопуснати кандидати
III. Допуснатите кандидати до конкурса за длъжността главен експерт в отдел „Контрол“, дирекция „Геодезия и картография“, трябва да се явят на тест на 04.04.2023 г. /вторник/ от 10:30 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, на адрес: гр. София, ул. Мусала № 1.
След 10:30 ч. няма да бъдат допускани кандидати.
Кандидатите да носят документ за самоличност.
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 04.04.2023 г. в 13.00 часа на посочения адрес.В съответствие с разпоредбата на чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията взе решение за системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста:
В теста кандидатите трябва да отбелязват със син химикал буквата на верния отговор, като я очертаят със знака „О“.
В теста кандидатите нямат право да поправят, дописват или изтриват вече избран отговор, както и да отбелязват повече от един отговор на всеки отделен въпрос. В тези случаи ще се счита, че на съответния въпрос е отговорено невярно. Липсата на отговор не носи точки. Максималният резултат, който може за бъде постигнат при правилно решен тест, е оценка 5,00. Минималният резултат за допускане до интервю е оценка 4,00 или правилен отговор на поне 25 въпроса от теста.Скалата за оценка е следната:
При 30 правилни отговора – оценка 5,00;
При 28-29 правилни отговора – оценка 4,50;
При 26-27 правилни отговора – оценка 4,25;
При 25 правилни отговора – оценка 4,00;
По-малко от 25 правилни отговора – оценка неиздържал.
Време за решаване на теста – 60 минути.Кандидатите получили оценка „неиздържал“ не се допускат до интервю.
Интервюто ще съдържа въпроси за установяване в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, необходими за изпълнението на длъжността, в съответствие с критериите за преценка на кандидатите - Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Минималният резултат, при който кандидатите се считат за успешно издържали интервюто – минимум оценка 4,00.
Крайният резултат на всеки кандидат е сбор от: оценката от теста, умножен по коефициент 3 и оценката от интервюто, умножена по коефициент 5.IV. Информационни източници, които кандидатите могат да ползват за подготовка:
1. Закона за кадастъра и имотния регистър;
2. Закон за геодезията и картографията;
3. Закон за устройство на територията;
4. Административнопроцесуален кодекс;
5. Закон за собствеността и ползването на земеделски земи;
6. Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри
7. Наредба № РД-02-20-5 от 15 декември 2016 г. за съдържанието, създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри
8. Наредба № 19 от 28 декември 2001 г. за контрол и приемане на кадастралната карта и кадастралните регистри
9. Наредба № РД-02-20-3 от 2016 г. за структурата и съдържанието на идентификатора на недвижимия имот и на номера на зоната на ограничение в кадастъра;
10. Наредба № 49 от 2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост.
11. Наредба за административното обслужване;
12. Закон за държавния служител;
13. Устройствен правилник на АГКК;
14. Закон за администрацията;ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: ............. /п ................
МАРГАРИТА БУРЛАКОВА
- ОБЯВА
-
АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) за заемане на длъжността
Главен експерт
отдел „Контрол“, дирекция „Геодезия и картография“ (Д ГК), специализирана администрация при Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК),с изисквания, както следва:
1. Минимални и специфични изисквания, които са предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше; минимална образователна степен „бакалавър“;
1.2. Професионална област – социални, стопански и правни науки, предпочитана специалност „Право“;
1.3. Минимален професионален опит – 3 (три) години;
1.4. Минимален ранг – IV младши.2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител- длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен по приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 780 до 3000 лв., като се отчита професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат. При назначаването, индивидуалният размер ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8, чл. 9 и чл. 10 от Вътрешните правила за заплатите в Агенцията по геодезия, картография и кадастър и в рамките на разходите за персонал по бюджета на агенцията при спазване на нормативните изисквания.
3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения.
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите.
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК.
Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.Кратко описание на длъжността:
- Контрол на дейностите, свързани с организацията на административното обслужване на потребителите на геодезическа, картографска и кадастрална информация и услуги, извършване на проверки по сигнали за допуснати нередности от служители на Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК), в това число и на СГКК, както и на правоспособни лица, извършващи административно обслужване с кадастрална информация;
- Извършване на планови, извънпланови и тематични проверки в СГКК и на дейността на правоспособните лица по чл. 56 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР). Участие в национални и международни прояви и проекти в областта на геодезията, картографията и кадастъра;
- Оказва методическа помощ и координиране на дейността на СГКК, ведомства, общини, юридически и физически лица в областта на геодезията, картографията и кадастъра;
- Участие в дейности по евроинтеграцията в областта на геодезията, картографията и кадастъра;
- Участва в работни групи, комисии, експертни съвети, проектни екипи, научно-технически симпозиуми, конференции и др.;
- Участва в дейности по сътрудничеството с международни организации във връзка с хармонизацията на нормативната уредба и прилагането на добри практики в дейността на АГКК;
- Участва в подготовката на годишен план и отчет за дейността на дирекцията в частта му, свързана с функционалните отговорности на отдела;
- Изпълнява и други задачи, свързани с областите му на дейност и функционалните задължения на отдела, възложени от ръководството.4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4.2. Интервю с кандидатите.5. Необходими документи за участие в конкурс:
5.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл. Към заявлението се прилагат:
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина /при наличие на такъв/;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.6. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
7. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17:00 ч. на 17.03.2023 г.) в деловодството на АГКК - гр. София, кв. „Бъкстон“, ул. „Мусала“ № 1, по един от следните начини:
- лично от кандидата на посочения адрес;
- чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса;
- на имейл: Виж имейла..., като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията - лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.8. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват във фоайето в централното управление на АГКК и на интернет страницата на Агенцията - www.cadastre.bg.
9. Информация за конкурса се предоставя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси” на АГКК, на телефон 02/8188309.
Образци на заявление за участие в конкурса и на декларация могат да се изтеглят от раздел „Конкурси“ на сайта на Административния регистър: http://iisda.government.bg/competitions.
Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или друг вид поща, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите, както и информация за пречките за назначаване.