Главен експерт „Създаване и поддържане на кадастъра“
КЛАСИРАНЕ на кандидатите в конкурса за длъжността главен експерт „Създаване и поддържане на кадастъра“, Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Стара Загора, специализирана администрация при АГКК. |
На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следните кандидати, показали най-високи резултати:
Първо място – Кирил Стойков;
Второ място – Лилия Лилянова-Павлова.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:.........../п/...............
ИНЖ. ДИЯНА БАЛЕВА
ИНФОРМАЦИЯ за допуснатите кандидати до конкурса за длъжността главен експерт „Създаване и поддържане на кадастъра“ в СГКК Стара Загора, специализирана администрация при АГКК.
|
Конкурсната комисия, определена със заповед № РД-13-115/1/ от 29.07.2020 г. на Изпълнителния директор на АГКК, реши:
Допуснатите кандидати до конкурса за длъжността главен експерт „Създаване и поддържане на кадастъра“ в СГКК Стара Загора, трябва да се явят на тест на 18.08.2020г. /вторник/ от 11:00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, на адрес: гр. София, ул. Мусала № 1.
Кандидатите да носят документ за самоличност.
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 18.08.2020 г. в 13.00 часа на посочения адрес.
В съответствие с разпоредбата на чл. 34, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията взе решение за системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста:
В теста кандидатите трябва да отбелязват със син химикал буквата на верния отговор, като я очертаят със знака „о“.
В теста кандидатите нямат право да поправят, дописват или изтриват вече избран отговор, както и да отбелязва повече от един отговор на всеки отделен въпрос. В тези случаи ще се счита, че на съответния въпрос е отговорено невярно. Липсата на отговор не носи точки. Максималният резултат, който може за бъде постигнат при правилно решен тест, е оценка 5,00. Минималният резултат за допускане до интервю е оценка 4,00 или правилен отговор на поне 15 въпроса от теста.
Скалата за оценка е следната:
При 19-20 правилни отговора – оценка 5,00;
При 17-18 правилни отговора – оценка 4,50;
При 15-16 правилни отговора – оценка 4,00;
По-малко от 15 правилни отговора – оценка неиздържал.
Време за решаване на теста – 40 минути.
Кандидатите получили оценка „неиздържал“ не се допускат до интервю.
Интервюто ще съдържа въпроси за установяване в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, необходими за изпълнението на длъжността, в съответствие с критериите за преценка на кандидатите-Приложение No 5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Минималният резултат, при който кандидатите се считат за успешно издържали интервюто – минимум оценка 4,00.
Крайният резултат на всеки кандидат е сбор от: оценката от теста, умножен по коефициент 3 и оценката от интервюто, умножена по коефициент 5.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА:........../п/.........
ИНЖ. ДИЯНА БАЛЕВА
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурс за длъжност: главен експерт „Създаване и поддържане на кадастъра“ в СГКК Стара Загора, специализирана администрация при АГКК.
|
Конкурсната комисия, определена със заповед № РД-13-115/1/ от 29.07.2020 г. на Изпълнителния директор на АГКК, реши:
I. Допуска до конкурс следните кандидати:
1. Кирил Стойков
2. Лилия Лилянова - Павлова
II. Недопуснати до конкурса кандидати:
Няма.
III. Информационни източници, които кандидатите могат да ползват за подготовка:
- Закон за държавния служител;
- Закон за администрацията;
- Закон за геодезията и картографията;
- Закон за кадастъра и имотния регистър;
- Закон за устройство на територията;
- Закон за собствеността и ползването на земеделски земи;
- Наредба № 02-20-4 от 11 октомври 2016 г. За предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри;
- Наредба № 02-20-5 от 15 декември 2016 г. За съдържанието, създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри;
- Наредба № 19 от 28 декември 2001 г. За контрол и приемане на кадастралната карта и кадастралните регистри.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: ........./п/..........
ИНЖ. ДИЯНА БАЛЕВА
Забележка: В срок до 5 работни дни след обявяването на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде публикувана информация за датата, часа и мястото на провеждане на конкурса.
АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) за заемане на длъжността
Главен експерт „Създаване и поддържане на кадастъра“ в Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Стара Загора, специализирана администрация при АГКК
с изисквания, както следва:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше; минимална образователна степен „Бакалавър“.
1.2. Професионална област – Геодезия
1.3. Минимален професионален опит – 2 години.
1.4. Минимален ранг - IV младши.
2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител - длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 610 до 1800 лв. (за първа степен).
3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност – Събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите.
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК.
Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността, софтуер за обработка на кадастрални данни и софтуер за проверка на геодезическата основа и цифровия вид на ККР.
Кратко описание на длъжността:
|
- Проверява цифровите модели чрез контролни компютърни програми на АГКК. |
- Участва в приемателните комисии по чл. 45 и чл. 47, ал.1 и ал.2 ЗКИР за района на действие на службата. |
- Участва в работата на експертните съвети към общините. |
- Участва в приемането на геодезични мрежи с местно предназначение. |
- Извършва полски и канцеларски проверки на представяните от фирмите материали при изработването на ККР и РГО. |
- Организира подготовката на протоколите за контрол и приемане на кадастрална карта и кадастралните регистри на комисията във връзка с чл. 4, ал. 2 от Наредба № 19. |
- Изготвя становища, експертни анализи и отговори на жалби по КК и КР и др. |
4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4. 2. Интервю с кандидатите.
5. Необходими документи за участие в конкурс:
5.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл. Към заявлението се прилагат:
5.2. Декларация по чл. 17 ал. 3 т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина /при наличие на такъв/;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
6. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17:00 ч. на 27.07.2020 г.) в деловодството на АГКК - гр. София, ул. Мусала 1 или в СГКК Стара Загора, гр. Стара Загора, ул. Цар Симеон Велики № 1, по един от следните начини:
- лично от кандидата на посочения адрес;
- чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса.
- на имейл: Виж имейла..., като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията - лично или чрез пълномощник, кандидатите, се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика, се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
7. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват във фоайето в централното управление на АГКК, СГКК Стара Загора и на интернет страницата на Агенцията - www.cadastre.bg.
8. Информация за конкурса се представя на кандидатите в отдел “Човешки ресурси” на АГКК, на телефон 02/8188392.
Образци на заявление за участие в конкурса и на декларация могат да се изтеглят от раздел „Конкурси“ на сайта на Административния регистър: http://iisda.government.bg/competitions.
Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или друг вид поща няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите, както и информация за пречките за назначаване на