Премини към основното съдържание

Младши експерт в отдел „Финансово – стопански дейности”, дирекция „Административно- правно и финансово обслужване“

Тип обява
Обява за работа
Статус на обява
Отворена
ОБЯВА

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР

Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) за заемане на длъжността 

Младши експерт
в отдел „Финансово  – стопански дейности”, дирекция „Административно- правно и финансово обслужване“, обща администрация при Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК),

с изисквания, както следва:
1. Минимални и специфични изисквания, които са предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше; минимална образователна степен „професионален бакалавър по …“;
1.2. Професионална област/ Предпочитана специалност – Социални, стопански и правни науки; Технически науки.
1.3. Минимален професионален опит – не се изисква;
1.4. Минимален ранг – V младши.

Кои сме ние?
        Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК)  е единствената институция по закон, която създава, поддържа и предоставя кадастрална, геодезическа и картографска информация в Република  България, като осигурява обществен достъп до тези данни и предоставя услуги, свързани с тях.
         Агенцията включва в структурата си централна администрация и 28 регионални служби по геодезия, картография и кадастър (СГКК). Изпълнява дейности по Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР), по Закона за геодезията и картографията (ЗГК) и по Закона за устройството на Черноморското крайбрежие (ЗУЧК). 
        На нашите служители предоставяме възможност за кариерно развитие и гъвкаво управление на личното време: 
- Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
- Допълнителен платен годишен отпуск; 
- Богат пакет от медицински прегледи и изследвания;
- Групова рискова застраховка „Живот”;
- Гъвкаво работно време /за длъжности и функции, за които е приложимо/;
- Средства за представително облекло;
- Ежегодно участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
- Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, при необходимост.

2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител- длъжността се заема по служебно правоотношение. 
    При назначаване индивидуалният размер на основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и  Вътрешните правила за заплатите в Агенцията по геодезия, картография и кадастър. За конкурсната длъжност тя е до 2600 лв.

3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
    Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения.
    Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания. 
    Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
    Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
    Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите.
    Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК.
    Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

Кратко описание на длъжността:
    Участва в управлението и поддръжката на сградния фонд, инсталациите и съоръженията на централната администрация на АГКК, както и в проучването и изготвянето на предложения за предоставяне на сграден фонд. Подпомага и контролира СГКК в дейностите по поддръжка на сградния фонд на службите, инсталациите и съоръженията в тях.
    Участва в изготвянето на технически и финансови предложения за ремонт на сградния фонд на АГКК, материално-техническото осигуряване на агенцията и други свързани с дейността на отдела.
    Участва в управлението и поддържането на движимото и недвижимо имущество на АГКК. Съдейства за правилното и целесъобразно стопанисване на имуществото на Агенцията.
    Участва в контролни дейности по стопанисване, поддържане и опазването на имуществото на АГКК.
    Участва в провеждането на процедури за обществени поръчки за възлагане на ремонтни и почистващи дейности, за материално-техническо осигуряване на агенцията, застраховането на движимото и недвижимото имущество на Агенцията съобразно действащите нормативни актове и др. касаещи дейността на отдела. Участва в контролирането на изпълнението на сключените договори във връзка с проведените процедури.
    Отговаря за воденето на досиетата на сградния фонд на Агенцията, както и за регистъра на недвижимите имоти-държавна собственост. Съдейства за изготвянето на декл. по чл.14 от ЗМДТ и др.
 
4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4.2. Интервю с кандидатите.

5. Необходими документи за участие в конкурс: 
5.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл. Към заявлението се прилагат:
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
 5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина /при наличие на такъв/;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

6. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

7. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17:00 ч. на 28.03.2025 г.) в деловодството на АГКК - гр. София, кв. „Бъкстон“, ул. „Мусала“ № 1 по един от следните начини:
- лично от кандидата на посочения адрес;
- чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса;
 - на имейл: Виж имейла..., като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията - лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.

8. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват на интернет страницата на Агенцията - www.cadastre.bg.

9. Информация за конкурса се предоставя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси” на АГКК, на телефон 02/8188392.

Образци на заявление за участие в конкурса и на декларация могат да се изтеглят от раздел „Конкурси“ на сайта на Административния регистър: http://iisda.government.bg/competitions.

Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или друг вид поща, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите, както и информация за пречките за назначаване.
 

 

slogan bg