Премини към основното съдържание

Своевременно се предприемат действия по сигнали за забавени услуги в АГКК

Агенцията по геодезия, картография и кадастър предприема своевременно действия във връзка с получени сигнали за забавяне в изпълнението на предоставяните услуги.

При работен режим на новата информационна система се наложиха  частични корекции и подобрения поради кратките срокове за миграция на данни и инсталиране на новата платформа при същевременно постъпващ голям брой заявления.

Целта беше да се минимизира периодът за спиране на работата на АГКК при въвеждането на системата. В някои случаи необходимостта от корекции води до забавяне в изпълнението на предоставяните услуги.

Гражданите, които не са получили услуги в нормативно определения срок, могат да подадат заявление за възстановяване на надплатените суми.

Подробна информация за реда за възстановяването им е публикувана на интернет страницата на АГКК на следния линк: https://www.cadastre.bg/vuzstanovyavane-na-nadplateni-i-pogreshno-prevedeni-sumi.

На портала за електронни услуги – КАИС, в секция „Помощ“ са публикувани указания за клиенти, включително правоспособни по кадастър лица.

Те са достъпни на адрес https://kais.cadastre.bg/bg/Help. Създадена е и секция „Често задавани въпроси“, която се допълва и обновява непрекъснато: https://kais.cadastre.bg/bg/Faq.

Новата система на Агенцията отговаря на съвременните изисквания за мрежова и  информационна сигурност, както и на непрекъснато нарастващите натоварвания при предоставяне на данни и услуги. Тя е разработена по проект „Развитие на специализираните информационни системи за пространствени данни на АГКК“ от националния системен интегратор „Информационно обслужване“ АД.

Извиняваме се за създадените затруднения на потребителите на кадастрални услуги и уверяваме, че се полагат непрестанно усилия за качествено  изпълнение на услугите.

 

slogan bg