ОБЩИНА БОРОВАН, област Враца
З А П О В Е Д № РД-20-45(2)/13.12.2023г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 1200-342/24.11.2023 г. на кмета на Община Момчилград, област Кърджали (наш рег. № ВЕАУ-265(4)/29.11.2023 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:
Заповед №РД-13-73/28.02.2018 г.., допълнена и изменена със Заповеди №№ РД-13-73(1)/26.11.2019 г., РД-13-73(2)/03.12.2019 г., РД-13-73(3)/25.02.2021 г., РД-20-40/08.08.2022 г., РД-20-45/17.08.2022 г. и РД-20-45(1)/07.09.2022 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1.1. Думите Салих Гюнгьор Дурмуш – ст. експерт СГС се заличават.
1.2. Точка 1 се допълва със следните лица, а именно:
Неше Бахри Мустафа – специалист ТТСГС;
Мария Здравкова Календжиева – гл. специалист ,,Общинска собственост“;
2. Да се прекрати достъпът на Салих Гюнгьор Дурмуш до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
3. Да се осигури достъп с необходимите права на Неше Бахри Мустафа и Мария Здравкова Календжиева до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета Община Момчилград, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и Община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
З А П О В Е Д № РД-20-2(3)/13.12.2023г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № П-3663/30.11.2023 г. на кмета на Община Борован, област Враца (наш рег. № ВЕАУ-76-(4)/30.11.2023 г.)
ДОПЪЛВАМ:
Заповед № РД-20-2/07.04.2021 г., изменена и допълнена със Заповеди №№ РД-20-2(1)/14.07.2023 г. и РД-20-2(2)/24.11.2023 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. Точка 1 се допълва със следното лице, а именно:
Момчил Димитров Димитров – гл. експерт ,,Управление на собствеността“;
2. Да се осигури достъп с необходимите права на Момчил Димитров Димитров до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета Община Борован, на началника на СГКК – Враца, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Враца и Община Борован.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Враца.
З А П О В Е Д № РД-20-2(2)/24.11.2023г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № П-3492/09.11.2023 г. на кмета на Община Борован, област Враца (наш рег. № ВЕАУ-76(3)/09.11.2023 г.)
ИЗМЕНЯМ:
Заповед № РД-20-2/07.04.2021 г., изменена и допълнена със Заповед № РД-20-2(1)/14.07.2023 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. В т. 1 се правят следните изменения:
1.1. Думите Виолета Иванова Цветкова – гл. експерт ,,Управление на собствеността“ се заличават.
2. Да се прекрати достъпът на Виолета Иванова Цветкова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета Община Борован, на началника на СГКК – Враца, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Враца и община Борован.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Враца.
З А П О В Е Д № РД-20-2(1)/14.07.2023г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № П-2082/10.07.2023 г. на кмета на Община Борован, област Враца (наш рег. № ВЕАУ-76/10.07.2023 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:
Заповед № РД-20-2/07.04.2021 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1.1. Думите Румяна Генкова Тодорова – главен експерт „Земи и гори“ се заличават.
1.2. Точка 1 се допълва със следното лице, а именно:
Виолета Иванова Цветкова – гл. експерт ,,Управление на собствеността“;
2. Да се прекрати достъпът на Румяна Генкова Тодорова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
3. Да се осигури достъп с необходимите права на Виолета Иванова Цветкова до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета Община Борован, на началника на СГКК – Враца, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Враца и община Борован.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Враца.
З А П О В Е Д
№ РД-20-2 - 07.04.2021 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. №15-29/26.01.2021 г. и Заповед №88/15.03.2021 г. на кмета на Община Борован, област Враца,
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Борован, област Враца:
● Румяна Генкова Тодорова – главен експерт „Земи и гори“;
● Галя Валентинова Златковска – главен специалист „Кадастър и регулация“,
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение №КД-3-15-07.04.2021 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и община Борован, област Враца, на територията на община Борован – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Враца.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Борован, на началника на СГКК – Враца, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Враца и Община Борован.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Враца.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.