ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ, област Стара Загора
З А П О В Е Д № РД-20-11/20.07.2023г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № ОС-19-184/30.06.2023 г. на кмета на Община Павел Баня, област Стара Загора (наш рег. № ВЕАУ-18-(2)/06.07.2023 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:
Заповед № РД-20-23/21.12.2021 г., изменена и допълнена със Заповеди №№РД-20-23(1)/27.01.2022 г. и РД-20-38/25.07.2022 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1.1. Думите „Арх. Петя Кирилова Георгиева – Главен архитект се заличават.
1.2. Точка 1 се допълва със следното лице, а именно:
Мария Христова Чолпанова – гл. специалист ,,Устройство на територията“;
2. Да се прекрати достъпът на Арх. Петя Кирилова Георгиева до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
3. Да се осигури достъп с необходимите права на Мария Христова Чолпанова до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета Община Павел Баня, на началника на СГКК – Стара Загора, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Стара Загора и община Павел Баня.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Стара Загора.
З А П О В Е Д № РД-20-38/25.07.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо №ОС-19-166/21.07.2022 г. на кмета на община Павел баня, област Стара Загора (наш рег. № 09-2(124)/21.07.2022 г.)
ИЗМЕНЯМ:
Заповед № РД-20-23/21.12.2021 г., на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1 се правят следните изменения:
Думите „Алиш Муса Бунцев – главен експерт „Геодезия и Кадастър“ се заличават.
Да се прекрати достъпът на Алиш Муса Бунцев до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Павел баня, на началника на СГКК – Стара Загора, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Стара Загора и Община Павел баня.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Стара Загора.
З А П О В Е Д РД-20-23(1)/27.01.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо №ОС-19-21/21.01.2022 г. на кмета на община Павел баня, област Стара Загора (наш рег. № 09-2(11)/24.01.2022 г.)
ДОПЪЛВАМ:
Заповед № РД-20-23/21.12.2021 г., на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. В т. 1 след думите „Мария Станева Нанева – главен специалист ОС“, се добавя следното лице:
● Алиш Муса Бунцев – главен експерт „Геодезия и Кадастър“.
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Павел баня, на началника на СГКК – Стара Загора, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Стара Загора и Община Павел баня.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Стара Загора.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо №ОС-19-353/24.11.2021 г. на кмета на община Павел баня, област Стара Загора (наш рег. № 09-3(141)/24.11.2021 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Павел баня, област Стара Загора:
● арх. Анета Ел-Хадад – директор на дирекция СПУС;
● инж. Иванка Колева Кисьова – главен експерт УТ, дирекция СПУС;
● Мария Станева Нанева – главен специалист ОС, дирекция СПУС,
които да извършват дейностите, посочени в чл. 1 от Споразумение №КД-3-61 от 17.12.2021 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Павел баня, област Стара Загора, на територията на община Павел баня – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Стара Загора.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Павел баня, на началника на СГКК – Стара Загора, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Стара Загора и Община Павел баня.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Стара Загора.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа №14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа №14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.