Премини към основното съдържание

ОБЩИНА АЛФАТАР, област Силистра

Сканирана заповед
rd-13-63.pdf (384.67 KB)

З А П О В Е Д

РД-20-22/08.12.2021 г.

На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо № 2915/24.11.2021 г. на кмета на община Алфатар, област Силистра (наш рег. № 09-3 (144)/06.12.2021 г.)

ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:

     Заповед № РД-13-63/19.03.2020 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
    § 1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1.    Думите „Иванка Георгиева Ангелова – младши експерт АТО, БХТ“ се заличават.
    2. Точка 1 се допълва с две лица, а именно:
•    Надка Иванова Гаджева – старши експерт КС, НС, БКС в дирекция „Специализирана администрация“;
•    Татяна Георгиева Атанасова – старши специалист ОС, УТ.
    § 2. Да се прекрати достъпът на Иванка Георгиева Ангелова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
    § 3. Да се осигури достъп с необходимите права на Надка Иванова Гаджева и Татяна Георгиева Атанасова до КАИС.
    Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета община Алфатар, на началника на СГКК – Силистра, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията към АГКК, за сведение и изпълнение.

    Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Силистра и община Алфатар.
           Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Силистра.
            ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:  
                        ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА 
 

З А П О В Е Д  

№ РД-13-63/19.032020 г.

            На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо рег. № 0716 от 27.02.2020 г. на кмета на Община Алфатар, област Силистра (наш № 09-2/53/ от 04.03.2020 г.)

Н А Р Е Ж Д А М: 

            1. Оправомощавам следните служители на Община Алфатар, област Силистра:

            Надка Иванова Гаджева – Младши експерт КС, НС, БКС;

            Иванка Георгиева Ангелова -  Младши експерт АТО, БХТ;

            които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-26 от 19.03.2020 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Алфатар, област Силистра, на територията на община Алфатар – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.

            2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Силистра.

 

            Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Алфатар, на началника на СГКК – Силистра, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ за сведение и изпълнение.

            Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Силистра и Община Алфатар.

 

            Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Силистра.

                                

                                                ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:

                                                                                        ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА

Дейности по Чл. 1 от споразумението

Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).

(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.

 1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:

а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;

б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;

в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.

2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:

а) скица на поземлен имот;

б) скица на сграда;

в) схема на самостоятелен обект;

г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.

3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.

(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.

(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса. 

(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.

slogan bg