ОБЩИНА ЧЕЛОПЕЧ, област София
З А П О В Е Д
№ РД-13-285_1-30.01.2020
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 15-33-1 от 15.01.2020 г. (наш рег. № 09-2 (12) от 15.01.2020 г.) на кмета на община Челопеч
ДОПЪЛВАМ
Заповед № РД-13-285 от 14.12.2017 г. на изпълнителния директор на Агенцията по
геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
Параграф единствен: В т. 1 след думите „Кунчо Тошков Тороманов – гл. специалист УТ и КС, се добавя още 1 /едно/ лице, а именно:
Ненка Минчева Тороманова – дирекция „Специализирана“, младши експерт „Устройство на територията, кадастър и регулация“;
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Челопеч, на началника на СГКК – Софийска област, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Софийска област и Община Челопеч.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Софийска област.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-285./ 14.12.2017 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо № 15-33-3 от 01.12.2017 г. на кмета на Община Челопеч, София област (наш рег. № 09-3(216)/04.12.2017 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам служителя на Община Челопеч, София област:
Кунчо Тошков Тороманов – гл. специалист в отдел „УТ и СК“,
който да извършва дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-180от 14.12.2017 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Челопеч, на територията на община Челопеч – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицето по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) София област.
Копие от заповедта да се връчи на посоченото по-горе лице, на директора на дирекция „Административно-правно обслужване“, на директора на дирекция „Информационни системи“, на кмета на Община Челопеч и на началника на СГКК София област, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК София област и Община Челопеч.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК София област.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. МИХАИЛ КИРОВ
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система (КАИС) на Агенцията.
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти и за издаване на удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.