ОБЩИНА ПЪРВОМАЙ, област Пловдив
З А П О В Е Д № РД-20-20/25.03.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№24-03-77/22.03.2022 г. на кмета на община Първомай, област Пловдив (наш рег. № 09-2 (50)/22.03.2022 г.)
НАРЕЖДАМ:
Допълвам заповед №РД-13-103/17.06.2020 г., на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1, се правят следните изменения и допълнения:
1. Думите „Иванка Ангелова Сталева – старши експерт Общинска собственост“ се заличават;
2. Точка 1 се допълва със следното лице, а именно:
• Ана Божанова Божанова – счетоводител.
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета община Първомай, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и община Първомай.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
З А П О В Е Д
№ РД-13-103/17.06.2020 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 92-00-90 от 24.04.2020 г. (наш рег. № 09-2(93) от 29.04.2020 г.) на кмета на община Първомай, област Пловдив
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следния служител на Община Първомай, Област Пловдив:
Иванка Ангелова Сталева – ст. експерт „Общинска собственост“ в отдел „Общинска собственост, транспорт, земеделие и гори“, дирекция „Общинска собственост, устройство на територията, програми и проекти“ в Общинската администрация на Община Първомай;
която да извършва дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-54 от 17.06. 2020 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Първомай, на територията на Община Първомай – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицето по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Пловдив.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Първомай, Област Пловдив, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и Община Първомай.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.