Премини към основното съдържание

ОБЩИНА САМУИЛ, област Разград

Сканирана заповед

    
З А П О В Е Д № РД-20-9/28.01.2022г.
 
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. №172/27.01.2022 г. на кмета на Община Самуил, област Разград (наш рег. № 09-2(15)/27.01.2022 г.)

ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:

     Заповед № РД-13-157/28.07.2017 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
    §1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1.    Думите „Гина Петрова Занкова – гл. специалист в общината“ се заличават;
    2. Точка 1 се допълва с още едно лице, а именно:
    Хюсеин Али Реджеб – специалист „Чертожник“ в отдел „Териториално и селищно устройство“.
    §2. Да се прекрати достъпът на Гина Петрова Занкова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
    §3. Да се осигури достъп с необходимите права на Хюсеин Али Реджеб до КАИС.

    Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета община Самуил, на началника на СГКК – Разград, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
    Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Разград и Община Самуил.
    Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Разград.
                                  
 

З А П О В Е Д 

№РД-13-157/28.07.2017 г. 

            На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и електронно писмо от 10.07.2017 г. на Община Самуил, област Разград

Н А Р Е Ж Д А М: 

            1. Оправомощавам следните служители на Община Самуил, област Разград:         

            Ахмед Салиев Неджибов – гл. специалист в общината, служебен имейл: Виж имейла..., служебен адрес: област Разград, община Самуил, с. Самуил 7454, ул. „Хаджи Димитър“ № 2;

            Гина Петрова Занкова – гл. специалист в общината, служебен имейл: Виж имейла..., служебен адрес: област Разград, община Самуил, с. Самуил 7454, ул. „Хаджи Димитър“ № 2,

            които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-32 от  27.07.2017 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Самуил, на територията на община Самуил – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.

            2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) - Разград.

 

            Копие от заповедта да се връчи на посочените по-горе лица, на директора на дирекция „Административно-правно обслужване“, на директора на дирекция „Информационни системи“, на кмета на Община Самуил и на началника на СГКК – Разград, за сведение и изпълнение.

            Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Разград и Община Самуил.

 

            Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Разград.

                                                                     

                                               ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:

                                                                                                        ИНЖ. МИХАИЛ КИРОВ

Дейности по Чл. 1 от споразумението

Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до административната информационна система на кадастъра (КАИС).

(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.

 1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от кадастралната карта и кадастралните регистри (наричани в споразумението за краткост “КККР”). Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:

а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;

б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;

в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.

2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:

а) скица на поземлен имот;

б) скица на сграда;

в) схема на самостоятелен обект;

3. Приемане и обработване на заявления за предоставяне на услуги и за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.

(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.

(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2, на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14) (обн. ДВ, бр. 90 от 2016 г.). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.

(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя, чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.  

 

slogan bg