ОБЩИНА САПАРЕВА БАНЯ, област Кюстендил
З А П О В Е Д № РД-20-1/28.02.2023г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № П-356/23.02.2023 г. на кмета на Община Сапарева баня, област Кюстендил (наш рег. № ВЕАУ-18/23.02.2023 г.)
Д О П Ъ Л В А М:
Заповед № РД-13-197/16.10.2019 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. Точка 1 се допълва с още едно лице, а именно:
Ивета Любомирова Попова – гл. специалист „К и Р“ при ОБА гр. Сапарева баня.
2. Да се осигури достъп с необходимите права на Ивета Любомирова Попова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Сапарева баня, на началника на СГКК – Кюстендил, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кюстендил и Община Сапарева баня.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кюстендил.
З А П О В Е Д
№ РД-13-197-15.10.2019 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо рег. № П-1168 от 19.08.2019 г. на кмета на община Сапарева баня, област Кюстендил (наш № 09-4 от 26.08.2019 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Сапарева баня, област Кюстендил:
Даниела Иванова Белчинска - Димитрова – ст. специалист ТСУ при ОБА Сапарева баня;
която да извършва дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение №КД-3-138-2019 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Сапарева баня, на територията на община Сапарева баня – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицето по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Кюстендил.
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Сапарева баня, на началника на СГКК – Кюстендил, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кюстендил и Община Сапарева баня.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кюстендил.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в КККР на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в КККР на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.