Премини към основното съдържание

ОБЩИНА ШУМЕН

З А П О В Е Д № РД-20-26(4)/18.12.2024 г.
 
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо от 05.12.2024 г. на кмета на община Шумен, област Шумен  (наш рег. № ВЕАУ-247(7)/05.12.2024 г.)

ИЗМЕНЯМ:

        Заповед № РД-13-148/15.08.2019 г., изменена и допълнена със Заповеди №№РД-20-26/ 19.04.2022 г.;РД-20-26(1)/19.08.2022 г.;РД-20-26(2)/09.07.2024 г. и РД-20-26(3)/24.07.2024 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. В т. 1 се заличават следните лица:
Сашка Петева Христова – старши експерт „Териториално-селищно устройство“;
Добринка Йорданова Иванова – главен специалист „Административно техническо обслужване на населението“;
§ 2. Точка 1 се допълва със следните лица:
Любослав Богданов Йорданов – специалист „Географски информационни системи“;
Ивелина Иванова Кръстанова – технически сътрудник;
Георги Тодоров Касабов – старши експерт ТСУ.
§ 3. Да се прекрати достъпът на Сашка Петева Христова и Добринка Йорданова Иванова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
§ 4. Да се осигури достъп с необходимите права на Любослав Богданов Йорданов, Ивелина Иванова Кръстанова и Георги Тодоров Касабов до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица чрез кмета на община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и община Шумен.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен.
    

                                                            

З А П О В Е Д № РД-20-26(3)/24.07.2024г.
 
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, във връзка с чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо с изх. № 12-00-349/08.07.2024 год. на кмета на Община Шумен, Област Шумен (наш рег. № ВЕАУ-247(6)/ 09.07.2024 г.)

НАРЕЖДАМ:

    Допълвам Заповед № РД-13-148/15.08.2019 г., изменена и допълнена със Заповеди №№ РД-20-26/19.04.2022 г., РД-20-26(1)/19.08.2022 г. и РД-20-26(2)/09.07.2024 г. на изпълнителния директор на Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
    § 1. Точка 1 се допълва със следните лица:
•    Росен Божилов Божилов - старши експерт „Контрол на строителството“, отдел „Териториално - селищно устройство” в Община Шумен;
•    Юлиян Савков Савев - младши експерт „Контрол на строителството и опазване на културното наследство“, отдел „Териториално - селищно устройство”в Община Шумен.
    § 2. Да се осигури достъп с необходимите права на Росен Божилов Божилов и Юлиян Савков Савев до Кадастрално - административната информационна система на АГКК.
    
    Заповедта да се сведе до знанието на посочените по - горе лица чрез кмета на община Шумен, на началника на Службата по геодезия, картография и кадастър (СГКК) - Шумен, на директора на дирекция „Административно - правно и финансово обслужване“ в АГКК, на началника на отдел „ГИС“ в дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ в АГКК и на служителя по сигурността на информацията в АГКК, за сведение и изпълнение.

    Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и Община Шумен. 

    Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК - Шумен.                                                                                 
 

З А П О В Е Д № РД-20-26(2)/09.07.2024г.
 
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, във връзка с чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и Писмо изх. №12-00-276/17.06.2024 г. на кмета на Община Шумен, Област Шумен (Писмо наш вх. №ВЕАУ-247-(5)/18.06.2024 г.), 

И З М Е Н Я М:

     Заповед №РД-13-148/15.08.2019 г., изменена и допълнена със Заповеди №№ РД-20-26/19.04.2022 г. и РД-20-26(1)/19.08.2022 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
    I. В т. 1 се заличават думите:
 „Галин Антонов – главен архитект“;
 „Росен Христов – главен експерт „Кадастър и регулация“;
„Елица Герчева – старши експерт ТО и ГИС“.
    Със Заповед РД-20-26(1)/19.08.2022 г. са заличени инж. Валентина Йорданова – директор на дирекция УТ и Илиана Симеонова – началник отдел МДТБО.
II.  В т. 1 се добавят думите:
 „Цвета Ангелова Жекова – главен архитект на община Шумен“; 
„Джемиле Талиб Мехмед-Али – старши експерт “Техническа обработка и географска информационна система“;
„Сашка Петева Христова – старши експерт “Териториално-селищно устройство“.
    Да се прекрати достъпът на Галин Антонов, Росен Христов и Елица Герчева до кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
    Да се осигури достъп с необходимите права на Цвета Ангелова Жекова, Джемиле Талиб Мехмед-Али и Сашка Петева Христова до КАИС.
    Настоящата заповед е неразделна част от Заповед №РД-13-148/15.08.2019 г. на изпълнителния директор на АГКК.
    Заповедта да се сведе до знанието на оправомощените лица, на кмета на Община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на началника на отдел ГИС в дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията към АГКК, за сведение и изпълнение.
    Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и Община Шумен.
    Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен.        

                                 

 

З А П О В Е Д № РД-20-26(1)/19.08.2022г.

                 
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№ЕО Ш-1615(1)/12.08.2022 г. на кмета на община Шумен, (наш рег. № ВЕАУ-247/12.08.2022 г.)
ИЗМЕНЯМ:

    Заповед №РД-13-148/15.08.2019 г., допълнена със Заповед №РД-20-26/19.04.2022 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
    В т. 1 се правят следните изменения:
    Думите „Валентина Пенева Йорданова – директор на дирекция УТ и Илияна Кирчева Симеонова – началник отдел МДТБО“ се заличават.
    Да се прекрати достъпът на Валентина Пенева Йорданова и Илияна Кирчева Симеонова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
    Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК.
    Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и община Шумен.
    Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен.
 

З А П О В Е Д № РД-20-26/19.04.2022г.

                 
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№12-00-181/12.04.2022 г. на кмета на община Шумен, (наш рег. № 09-2 (63)/15.04.2022 г.)
НАРЕЖДАМ:

    Допълвам Заповед №РД-13-148/15.08.2019 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
    В т. 1, се добавят следните лица, а именно: 
•    инж. Валентина Йорданова  – директор на дирекция УТ;
•    Галин Антонов – главен архитект;
•    Ивелина Щерева-Веселинкова – началник отдел МДТБО;
•    Росен Христов – главен експерт „Кадастър и регулация“;
•    Елица Герчева – старши експерт ТО и ГИС.
    Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК.
    Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и община Шумен.
    Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен.

ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:

ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА

 

З А П О В Е Д  

№ РД-13-148-15.08.2019 г.

            На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо № 12-00-488 от 16.07.2019 г. на кмета на Община Шумен (наш рег. № 09-4 (125) от 22.07.2019 г.)

Н А Р Е Ж Д А М:

 

            1. Оправомощавам служителите на Община Шумен:

            Илиана Симеонова – началник отдел МДТБО;

            Росен Христов – гл. експерт „Кадастър и регулация“,

 

            които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-103-2019 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Шумен, на територията на община Шумен – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.

            2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Шумен.

 

             Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.

            Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и Община Шумен.

 

             Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен

                       

                                  ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:

                                                                                           ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА

Дейности по Чл. 1 от споразумението

Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).

(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.

 1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:

а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;

б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в КККР на недвижимите имоти;

в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.

2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:

а) скица на поземлен имот;

б) скица на сграда;

в) схема на самостоятелен обект;

г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.

3. Приемане на заявления за извършване на изменения в КККР на недвижимите имоти.

(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.

(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса. 

(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.

slogan bg