ОБЩИНА ШУМЕН
З А П О В Е Д № РД-20-26(3)/24.07.2024г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, във връзка с чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо с изх. № 12-00-349/08.07.2024 год. на кмета на Община Шумен, Област Шумен (наш рег. № ВЕАУ-247(6)/ 09.07.2024 г.)
НАРЕЖДАМ:
Допълвам Заповед № РД-13-148/15.08.2019 г., изменена и допълнена със Заповеди №№ РД-20-26/19.04.2022 г., РД-20-26(1)/19.08.2022 г. и РД-20-26(2)/09.07.2024 г. на изпълнителния директор на Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. Точка 1 се допълва със следните лица:
• Росен Божилов Божилов - старши експерт „Контрол на строителството“, отдел „Териториално - селищно устройство” в Община Шумен;
• Юлиян Савков Савев - младши експерт „Контрол на строителството и опазване на културното наследство“, отдел „Териториално - селищно устройство”в Община Шумен.
§ 2. Да се осигури достъп с необходимите права на Росен Божилов Божилов и Юлиян Савков Савев до Кадастрално - административната информационна система на АГКК.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по - горе лица чрез кмета на община Шумен, на началника на Службата по геодезия, картография и кадастър (СГКК) - Шумен, на директора на дирекция „Административно - правно и финансово обслужване“ в АГКК, на началника на отдел „ГИС“ в дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ в АГКК и на служителя по сигурността на информацията в АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и Община Шумен.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК - Шумен.
З А П О В Е Д № РД-20-26(2)/09.07.2024г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, във връзка с чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и Писмо изх. №12-00-276/17.06.2024 г. на кмета на Община Шумен, Област Шумен (Писмо наш вх. №ВЕАУ-247-(5)/18.06.2024 г.),
И З М Е Н Я М:
Заповед №РД-13-148/15.08.2019 г., изменена и допълнена със Заповеди №№ РД-20-26/19.04.2022 г. и РД-20-26(1)/19.08.2022 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
I. В т. 1 се заличават думите:
„Галин Антонов – главен архитект“;
„Росен Христов – главен експерт „Кадастър и регулация“;
„Елица Герчева – старши експерт ТО и ГИС“.
Със Заповед РД-20-26(1)/19.08.2022 г. са заличени инж. Валентина Йорданова – директор на дирекция УТ и Илиана Симеонова – началник отдел МДТБО.
II. В т. 1 се добавят думите:
„Цвета Ангелова Жекова – главен архитект на община Шумен“;
„Джемиле Талиб Мехмед-Али – старши експерт “Техническа обработка и географска информационна система“;
„Сашка Петева Христова – старши експерт “Териториално-селищно устройство“.
Да се прекрати достъпът на Галин Антонов, Росен Христов и Елица Герчева до кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Да се осигури достъп с необходимите права на Цвета Ангелова Жекова, Джемиле Талиб Мехмед-Али и Сашка Петева Христова до КАИС.
Настоящата заповед е неразделна част от Заповед №РД-13-148/15.08.2019 г. на изпълнителния директор на АГКК.
Заповедта да се сведе до знанието на оправомощените лица, на кмета на Община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на началника на отдел ГИС в дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията към АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и Община Шумен.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен.
З А П О В Е Д № РД-20-26(1)/19.08.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№ЕО Ш-1615(1)/12.08.2022 г. на кмета на община Шумен, (наш рег. № ВЕАУ-247/12.08.2022 г.)
ИЗМЕНЯМ:
Заповед №РД-13-148/15.08.2019 г., допълнена със Заповед №РД-20-26/19.04.2022 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1 се правят следните изменения:
Думите „Валентина Пенева Йорданова – директор на дирекция УТ и Илияна Кирчева Симеонова – началник отдел МДТБО“ се заличават.
Да се прекрати достъпът на Валентина Пенева Йорданова и Илияна Кирчева Симеонова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и община Шумен.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен.
З А П О В Е Д № РД-20-26/19.04.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№12-00-181/12.04.2022 г. на кмета на община Шумен, (наш рег. № 09-2 (63)/15.04.2022 г.)
НАРЕЖДАМ:
Допълвам Заповед №РД-13-148/15.08.2019 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1, се добавят следните лица, а именно:
• инж. Валентина Йорданова – директор на дирекция УТ;
• Галин Антонов – главен архитект;
• Ивелина Щерева-Веселинкова – началник отдел МДТБО;
• Росен Христов – главен експерт „Кадастър и регулация“;
• Елица Герчева – старши експерт ТО и ГИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и община Шумен.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-148-15.08.2019 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо № 12-00-488 от 16.07.2019 г. на кмета на Община Шумен (наш рег. № 09-4 (125) от 22.07.2019 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам служителите на Община Шумен:
Илиана Симеонова – началник отдел МДТБО;
Росен Христов – гл. експерт „Кадастър и регулация“,
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-103-2019 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Шумен, на територията на община Шумен – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Шумен.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Шумен, на началника на СГКК – Шумен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Шумен и Община Шумен.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Шумен
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в КККР на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в КККР на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.