Предложения и сигнали, постъпили в Агенцията по геодезия, картография и кадастър
Редът за регистрацията и организацията на работа с жалби, сигнали и предложения се извършва в съответствие с Административнопроцесуалния кодекс и Вътрешните правила за работа с жалби и сигнали, постъпили в АГКК, утвърдени със Заповед № РД-13-26/29.01.2021 г. на изпълнителния директор на АГКК
Вътрешни правила за работа с жалби и сигнали, постъпили в АГКК
(извадка)
Раздел I. оБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл. 1. С тези правила се определя редът за регистриране и разглеждане на сигналите и жалбите срещу неправомерни действия/бездействия на служители и звена от администрация на Агенцията по геодезия, картография и кадастър при или по повод изпълнение на служебните им задължения.
РАЗДЕЛ II. ПРОЦЕДУРИ
Чл. 2 (1) Сигнали и жалби за извършени нарушения могат да постъпват в АГКК по факс, електронна поща, чрез деловодството или чрез кутиите за сигнали и жалби, разположени в централната администрация на АГКК и службите по геодезия, катрография и кадастър (СГКК).
(2) Сигналите и жалбите следва да бъдат съставени на български език и да съдържат:
- три имена и адрес на подателя;
- описание на нарушението и в какво се състои искането;
- описаните приложения;
- дата и подпис на подателя;
(3) Сигналите и жалбите се регистрират след проверка на реквизитите по ал. 2.
(4) Анонимни сигнали и жалби, както и такива с нецензурно съдържание не се разглеждат.