Премини към основното съдържание

ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА СОФТУЕР И ВЪВЕЖДАНЕ НА НОВА ЕЛЕКТРОННА УСЛУГА, ОСИГУРЯВАЩА КОНТРОЛИРАН ДОСТЪП ДО ДИГИТАЛИЗИРАНИ (СКАНИРАНИ) ДОКУМЕНТИ

Статус
ПРЕКРАТЕНА

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на основание Решение № РД-19-1/09.02.2015 г. на Изпълнителния директор на АГКК, Ви уведомява, че е открита процедура за възлагане на обществена поръчка, Рег. № 647447/09.02.2015 год. в РОП с предмет:

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА СОФТУЕР И ВЪВЕЖДАНЕ НА НОВА ЕЛЕКТРОННА УСЛУГА, ОСИГУРЯВАЩА КОНТРОЛИРАН ДОСТЪП ДО ДИГИТАЛИЗИРАНИ (СКАНИРАНИ) ДОКУМЕНТИ“ С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА СОФТУЕР И ВЪВЕЖДАНЕ НА НОВА ЕЛЕКТРОННА УСЛУГА, ОСИГУРЯВАЩА КОНТРОЛИРАН ДОСТЪП ДО ДИГИТАЛИЗИРАНИ (СКАНИРАНИ) ДОКУМЕНТИ, 

 

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: ОСИГУРЯВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ОБЕЗПЕЧАВАНЕ ЗА ПОСЛЕДВАЩО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЕЛЕКТРОННАТА УСЛУГА

 

Приложената документация е изготвена с цел да Ви помогне да се запознаете с условията и да подготвите своите оферти за участие в тази процедура, съобразно Закона за обществените поръчки (ЗОП).

Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията.

Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден от 08.30 до 15:30ч. в деловодството на АГКК, гр. София 1618, ул. „Мусала” № 1, в срок до 24.03.2015 г., включително, най-късно до обявения по-горе час.

Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите, която ще започне своята работа на първия работен ден след изтичане на срока за подаване на оферти, а именно: на 25.03.2015 г. в 10:30 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1.

За информация относно документацията се обръщайте към Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на посочените за контакт телефони в обявлението към обществената поръчка или на електронната поща на Агенцията, както и в обявлението за обществената поръчка, публикувано в регистъра на обществените поръчки.

Дата Описание на файла Размер Файл за сваляне
01.06.2015 Решение за прекратяване - 29.05.2015 352.35 KB reshprekratqvanerd19129052015.pdf
28.04.2015 Решение за избор на изпълнител 193.66 KB reshenieizpalnitel.pdf
28.04.2015 Протокол 4 716.64 KB protokol4.pdf
28.04.2015 Протокол 3 560.39 KB protokol3.pdf
23.04.2015 Обосновка 94.74 KB 99-113-obosnovka.pdf
20.04.2015 Покана за отваряне на оферти-20.04.2015 188.68 KB 99-14320042015.pdf
20.04.2015 Протокол от разглеждане на оферти-20.04.2015 8.06 MB protokolscan-dok-otv-ofert.pdf
27.03.2015 Протокол за отваряне на оферти - 27.03.2015 1.77 MB protokol-1.pdf
12.03.2015 Разяснения 99-55/12.03.2015г. 152.98 KB 99-55.pdf
23.02.2015 Разяснения 99-55/23.02.2015 79.46 KB 99-55.pdf
20.02.2015 Решение за промяна-20.02.2015 1.28 MB reshenie-zapromyana.pdf
20.02.2015 Промяна на документацията- 20.02.2015 294.39 KB promyanavdokumentaciyata.pdf
16.02.2015 Разяснения изх.№ 99-55-16.02.2015 135.24 KB razyasneniyaizhno99-55-16022015.pdf
10.02.2015 Пълна документация- 21.48 MB /zip 21.48 MB dosieta.zip

slogan bg