Премини към основното съдържание

Изпълнение на Дейност 1 и 2 по Договор рег. № 12-32-13/23.11.2012 година

Статус
Възложена

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на основание Решение № РД-19-9/28.10.2013 г. на Изпълнителния директор на АГКК, Ви уведомява, че е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:

Изпълнение на Дейност 1 „Надграждане на информационната система  за специализирани данни и предоставяне на електронни административни услуги за охранителните зони “А” и “Б” и за обектите в имотите - публична държавна и общинска собственост  на територията на Черноморското крайбрежие” и Дейност 2 „Развитие на електронните административни услуги от Държавния геодезически, картографски и кадастрален фонд (Геокартфонд)”

Обособена позиция № 1: Изпълнение на Дейност 1 „Надграждане на информационната система  за специализирани данни  и предоставяне на електронни административни услуги за охранителните зони “А” и “Б” и за обектите в имотите - публична държавна и общинска собственост  на територията на Черноморското крайбрежие”.

Обособена позиция № 2: Изпълнение на Дейност 2 „Развитие на електронните административни услуги от Държавния геодезически, картографски и кадастрален фонд (Геокартфонд)”. 

Проектът се осъществява по Договор рег. № 12-32-13/23.11.2012 година,  с подкрепата на  Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, бюджетна линия BG051PO002/12/3.2-03, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

            Настоящата документация е изготвена с цел да Ви помогне да се запознаете с условията и да подготвите своите оферти за участие в тази процедура, съобразно Закона за обществените поръчки (ЗОП).

            Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията.

            Документацията се получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на АГКК, до 29.11.2013г., след заплащането й по сметка на АГКК:  IBAN BG 94 BNBG 9661 3100 1103 01, BIC BNBGBGSD, БНБ –ЦУ.

            За получаване на документацията за участие се заплаща действителната й стойност в размер на 20 (двадесет) лева.

            Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден в деловодството на Агенцията по Геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, в срок до 09.12.2013 г. - 15.00ч.

            Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране, която ще започне своята работа на първия работен ден след изтичане на срока за подаване на оферти, а именно на 10.12.2013 г. в 10:00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1.

            За информация относно документацията се обръщайте към Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на посочените за контакт телефони в интернет - страницата на АГКК, или на електронната поща на Агенцията.

Дата Описание на файла Размер Файл за сваляне
25.02.2014 Решение за обявяване класиране и изпълнители 800.1 KB rd-19-9.pdf
11.02.2014 Покана за отваряне на ценови оферти 288.6 KB pokanaceni99-30.pdf
07.02.2014 Протокол 2 325.24 KB protokol2.pdf
19.12.2013 Протокол 1 193.51 KB protokol1d1d2.pdf
02.12.2013 Разяснения VІ - по постъпило запитване peг. № 99 - 334(3)/29.11.2013 г. 525.63 KB 99-3343.pdf
28.11.2013 Разяснения ІІІ - по постъпило запитване peг. № 99 - 334(2)/26.11.2013 г. 194.34 KB 99-3343.pdf
25.11.2013 Разяснения ІІ - по постъпило запитване peг. № 99 - 334(1)/21.11.2013 г. 182.67 KB 99-3342.pdf
21.11.2013 Допълнение към Разяснения по постъпило запитване peг. № 99 - 334/15.11.2013 г. 504.38 KB 99-334.pdf
08.11.2013 Решение за промяна 314.98 KB reshrd19908112013promqna.pdf
28.10.2013 Документация(rar 18Mb) 17.67 MB documentaciya.rar

slogan bg