Премини към основното съдържание

Надграждане на информационната система за специализирани данни и предоставяне на електронни административни услуги за охранителните зони...

Статус
Възложена

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на основание Решение № РД-19-5/10.06.2013 г. на Изпълнителния директор на АГКК, Ви уведомява, че е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:

Изпълнение на Дейност 1 „Надграждане на информационната система  за специализирани данни и предоставяне на електронни административни услуги за охранителните зони “А” и “Б” и за обектите в имотите - публична държавна и общинска собственост  на територията на Черноморското крайбрежие” и Дейност 2 „Развитие на електронните административни услуги от Държавния геодезически, картографски и кадастрален фонд (Геокартфонд)”

Обособена позиция № 1: Изпълнение на Дейност 1 „Надграждане на информационната система  за специализирани данни  и предоставяне на електронни административни услуги за охранителните зони “А” и “Б” и за обектите в имотите - публична държавна и общинска собственост  на територията на Черноморското крайбрежие”.

Обособена позиция № 2: Изпълнение на Дейност 2Развитие на електронните административни услуги от Държавния геодезически, картографски и кадастрален фонд (Геокартфонд)”.

Проектът се осъществява по Договор рег. № 12-32-13/23.11.2012 година,  с подкрепата на  Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, бюджетна линия BG051PO002/12/3.2-03, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

            Настоящата документация е изготвена с цел да Ви помогне да се запознаете с условията и да подготвите своите оферти за участие в тази процедура, съобразно Закона за обществените поръчки (ЗОП).

            Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията.

            Документацията се получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на АГКК след заплащането й по сметка на АГКК IBAN BG 13 BNBG 9661 3100 1201 01, BIC BNBGBGSD, БНБ –ЦУ.

            За получаване на документацията за участие се заплаща действителната й стойност в размер на 20 (двадесет) лева.

            Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден от 08.30 до 17:00 ч. в деловодството на Агенцията по Геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, в срок до 22.07.2013 г.

            Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране, която ще започне своята работа на първия работен ден след изтичане на срока за подаване на оферти, а именно на 23.07.2013 г. в 09:30 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1.

            За информация относно документацията се обръщайте към Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на посочените за контакт телефони в интернет - страницата на АГКК, или на електронната поща на Агенцията.

Дата Описание на файла Размер Файл за сваляне
15.07.2013 Решение за прекратяване на обществената поръчка 598.49 KB resh19510072013prekratqvane.pdf
11.06.2013 Документация, Приложения, Технически задания, Методики за оценка 6.72 MB documentaciya.rar
12.06.2013 Приложение № 27 Общи условия към договорите/заповедите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 225.5 KB prilojenieobshtiuslovia27.doc

slogan bg