Премини към основното съдържание

Осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на служителите на Агенция по геодезия, картография и кадастър

Статус
Възложена
Приключена

 

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:
“Осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на служителите наАгенция по геодезия, картография и кадастър”, по две обособени позиции:
                                                                

 

Обособена позиция № 1
„Провеждане на периодични медицински прегледи и изследвания на служителите, работещи в Агенция по геодезия, картография и кадастър и 28-те Служби по геодезия,картография и кадастър”
                                                                         
Обособена позиция № 2
„Избор на служба по трудова медицина за служителите, работещи в Агенция по геодезия, картография и кадастър и 28-те Служби по геодезия, картография и кадастър“

 

Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден от 09.00 до 17:30 ч. в деловодството на АГКК, гр. София 1618, ул. „Мусала” № 1, в срок до 03.01.2017 г., включително, най-късно до обявения по-горе час. Преписка  АОП № 01055-2016-0033.Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите, която ще започне своята работа на  на 04.01.2017 г. в 10:30 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1.
Дата Описание на файла Размер Файл за сваляне
31.10.2016 СТАНОВИЩЕ за осъществен контрол по чл. 232 от ЗОП 244.38 KB ksi-21agkkstanovishtep.pdf
25.11.2016 Документация 2.98 MB dokumentacia-zdrave.pdf
25.11.2016 Обявление АОП 1.46 MB obiavlenieaop-zdrave.pdf
25.11.2016 Решение АОП 543.36 KB reshenieaop-zdrave.pdf
25.11.2016 Техническа спецификация Приложение 1 435.72 KB tehnicheskaspecifikaciaprilojeniei-zdrave.pdf
25.11.2016 Техническа спецификация Приложение 2 489.62 KB tehnicheskaspecifikaciaprilojenieii-zdrave.pdf
25.11.2016 Приложения 1.02 MB prilozheniya.zip
01.12.2016 Разяснение по постъпило запитване изх. № 99-667-01.12.2016 361.72 KB 99-667.pdf
12.12.2016 Окончателно становище по осъществен контрол от АОП по чл. 232 ЗОП 303.03 KB okonchatelno-stanovishche-po-osshchestven-kontrol-ot-aop-po-chl-232-zop.pdf
12.12.2016 Решение за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация 912.29 KB rd-19-38-promiana.pdf
27.01.2017 Протокол 1 за отваряне на офертите 27.01.2017 380.16 KB protokol-1-1-zdrave.pdf
27.02.2017 Съобщение за отваряне на ценови оферти 287.52 KB sobshchenie_otvaryane_na_cenovi_oferti.pdf
15.03.2017 Протокол 2 от 27.02.2017 г. 264.24 KB protokol_2.pdf
15.03.2017 Протокол 3 от 06.03.2017 г. 219.29 KB protokol_3.pdf
15.03.2017 Доклад на комисията №10-32-10 от 07.03.2017 г 360.33 KB doklad_komisiq_2.pdf
15.03.2017 Решение за избор на изпълнител № 19-38-16 от 14.03.2017 г. 360.33 KB reshenie_izpalnitel.pdf
15.05.2017 Договор ДД-34 от 21.04.2017 265.78 KB dogovor_mediko.pdf
15.05.2017 Договор ДД-42 от 09.05.2017 1.12 MB dd-42-2017_medicinski_centrove_fi_helt_ad_sait.pdf
15.05.2017 Обявление за възложена поръчка 461.21 KB obiavlenie_vazl_porachka.pdf
20.08.2019 Обявление за приключване на договор ДД-34 807.59 KB obyavlenie_za_priklyuchen_dogovor_dd-34.pdf
20.08.2019 Обявление за приключен договор ДД-42 813.93 KB obyavlenie_za_priklyuchvane_na_dogovor_dd-42.pdf

slogan bg