810 Вписване в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра
Услуги по правоспособност за дейности по геодезия, картография или кадастър
-
- Агенция по геодезия, картография и кадастър извършва вписвания в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра - физически и юридически лица.
- Регистрация
- Стопанска дейност:
- Защита на класифицирана информация
- На основание на:
- Закон за кадастъра и имотния регистър - чл. 18
- Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра - чл. 10,, чл. 11 и чл. 12
- Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
- Не
- Орган, издаващ индивидуален административен акт:
- Изпълнителен директор
- Срок за предоставяне:
- До 30 работни дни от постъпване на заявлението.
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- До настъпване на изменение в обстоятелствата.
- Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
- Изпълнителен директор
- Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
- Административен съд
- Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
-
Ред за обжалване, съгл. чл.18, ал.3 от ЗКИР:
- Подавате жалба до министъра на регионалното развитие и благоустройството
Ред за обжалване, съгл. чл.18, ал.4 от ЗКИР:
- Подавате жалбата до съответния Административен съд.
Срок за обжалване:
- 14-дневен от получаване на съобщението за издаване на административния акт.
-
- Ограничения и условности:
-
Услугата се предоставя по електронен път:
1. Чрез Кадастрално-административната информационна система (КАИС).
За да заявите услугата по електронен път трябва да разполагате с регистрация в Кадастрално-административната информационна система (КАИС) и квалифициран електронен подпис
2. Чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ)
-
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
- Публичен регистър:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Контрол"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8188305
Адрес на електронна поща: Виж имейла...
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Геодезия и картография"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Адрес на електронна поща: Виж имейла...
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции
Начин на заявяване на административната услуга
Услугата се заявява:
- На място в административното звено на регистъра на правоспособните лица – гр. София, ул. Мусала № 1(сградата на АГКК, служебен вход);
- Чрез куриерска служба по избор и за сметка на заявителя;
- По електронен път чрез уеб портала за онлайн услуги КАИС;
- Чрез ССЕВ.
Необходими документи
1. За физически лица:
Заявление;
Копие от документ за завършено висше образование по геодезия, магистър – инженер;
Трудова автобиография;
Документ, удостоверяващ наличие на двегодишен стаж в областта на кадастъра;
Физическите лица – еднолични търговци освен горните документи прилагат и:
Документ от НАП, удостоверяващ броя на осигурените лица по трудов договор в едноличния търговец - оригинал;
Списък на постоянния специализиран състав, включително на правоспособните физически лица, съдържащ трите имена, ЕГН, специалност, заемана длъжност, подпис и дата.
2. За юридически лица:
Заявление;
Удостоверение от НАП за броя на осигурените лица по трудов договор в юридическото лице, оригинал;
Списък на постоянния специализиран състав на юридическото лице, съдържащ трите имена, ЕГН, специалност, заемана длъжност, подпис и дата.
Форма и начин на предоставяне
Заявлението се предоставя за разглеждане от Комисия, назначена от изпълнителния директор на АГКК. Комисията разглежда документите и изготвя доклад и протокол, в който описва взетите решения. Въз основа на изготвените документи и решения се издава заповед за вписване на лицето в регистъра на правоспособните лица.
Заповедта се получава от лицето:
- На място в административното звено на регистъра на правоспособните лица в АГКК;
- Чрез куриерска услуга по избор и за сметка на заявителя.
Образци
Нормативна уредба
Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра
Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра
Заплащане
Не се заплаща за услугата