Skip to main content

Обява за Старши експерт „Административно обслужване”- СГКК Добрич

Тип обява
Обява за работа
Статус на обява
Затворена

Списък

на допуснатите до конкурс кандидати

За длъжност: Старши експерт „Административно обслужване“ 

Административно звено: Служба по геодезия, картография и кадастър Добрич

 

Име, презиме и фамилия на кандидата

1.  Деян Йорданов Стоянов

2.  Славка Тодорова Николова

3. Валентин Живков Вълков

4. Магдалена Димитрова Стойкова

5. Живка Енева Митева

6. Галина Павлова Борисова

7. Янка Гочева Петкова

 

Посочените кандидати трябва да се явят за решаване на тест на 10.05.2017г. от 12.00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. Мусала № 1. 

Председател на конкурсната комисия: /п/ 

Списък

на недопуснатите до конкурс кандидати

За длъжност: Старши експерт „Административно обслужване“ 

Административно звено: Служба по геодезия, картография и кадастър Добрич

 

            Име, презиме и фамилия

Основание за недопускане

Няма недопуснати кандидати.

 

Председател на конкурсната комисия: /п/

 

 

 

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДСл) за заемане на длъжността 

Старши експерт „Административно обслужване” в Служба по геодезия, картография и кадастър Добрич, Агенция по геодезия, картография и кадастър.

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше; минимална образователна степен – Бакалавър.
1.2. Професионална област: няма изискване.
1.3. Минимален професионален опит – 1 година/Минимален ранг – V младши.
2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител – длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 460 до 1150 лв.

3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност - Събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати - Постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност - Ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Фокус към клиента (вътрешен/външен) - Ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК;
Компютърни умения - ползване на MS Windows, MS Word, Exсel, Internet и софтуер за обработка на кадастрални данни и софтуер за проверка на геодезическата основа и цифровия вид на ККР..

Кратко описание на длъжността:
- Осъществява поддържането на информационната система в службата.
- Участва в организацията и съхраняването на необходимите архивни копия.
- Осъществява съхраняването и поддържането на геоинформационния архив.
- Отразява всички постъпили от службите по вписвания данни по реда на чл.86 от ЗКИР.
- Участва в административно-информационното обслужване с кадастрална информация на физически, юридически и други лица и организации, съгласно глава VII на ЗКИР. 
- Предоставя скици и идентификатори, необходими при съдебна или доброволна делба, при продажба на част от недвижим имот, при съединяване на съседни недвижими имоти и др.
- Извършва поисканите устни и писмени справки от КК и КР и др.

4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4.2. Интервю с кандидатите.

5. За участие в конкурса кандидатите подават документи съгласно чл.17, ал.1 и ал. 2 от наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители:
5.1. Заявление по образец;
5.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заеме определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5.4. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

6. Документите за участие в конкурса се подават в 10 – дневен срок от публикуване на обявлението (до 17:30ч.на 18.04.2017г.) в деловодството на АГКК – гр. София, ул. Мусала № 1 и в СГКК Добрич, лично или чрез пълномощник.

7. Списъци и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност ще се обявяват във фоайетата в централното управление на АГКК, в СГКК Добрич и на интернет страницата на Агенцията.

8. Информация за конкурса ще се представя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси и деловодно обслужване” на АГКК, на телефон 02/8188309.

Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или по електронна или друг вид поща няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

slogan bg