Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
|
- Лесен достъп с обществен транспорт
|
- на интернет страницата ни (www.cadastre.bg/contacts) ще намерите информация за местонахождението на АГКК и на всички териториални служби в страната, начина на достъп до тях с обществен транспорт и условията за паркиране.
|
- Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за:
|
- от 09:00 ч. до 17:30 часа в делнични дни без прекъсване.
- работното време;
- гишетата за заявяване и получаване на документи;
- информация за услугите с разписани нормативно определени срокове за изпълнение;
- заплащане на място чрез ПОС терминално устройство.
|
- За клиенти със специфични потребности
|
- служителите ни ще ви укажат необходимото съдействие по време на престоя Ви в ЦАО.
|
- В ЦАО на Ваше разположение са
|
- столове, маси и пособия за окомплектоване на документи;
- подходящо осветление и температура;
- осигурени дезинфекционни средства;
- в по-големите и натоварени ЦАО е осигурена климатизация, система за управление на опашки, невъоръжена охрана и видеонаблюдение;
- осигурен достъп до питейна вода и тоалетна;
- безплатен достъп до интернет.
|
Добра информираност, бърза и лесна комуникация
|
- Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат
|
- носят бадж с името и длъжността;
- отнасят се с уважение и търпение;
- предоставят любезно услугите, от които се нуждаете;
- спазват конфиденциалност.
|
- Информация за услугите ни ще намерите
|
- На интернет страницата ни (www.cadastre.bg/uslugi);
- В кадастрално-административната ни информационна система (КАИС), където може да заявите желаната от Вас услуга електронно –
https://kais.cadastre.bg/bg/Services;
- В Единния портал за достъп до електронни административни услуги (ЕПДЕАУ) - https://egov.bg/wps/portal/egov/home, секция „Устройство на територията, строителство и кадастър“;
- Административен регистър -
https://iisda.government.bg/adm_services/services;
- На място в ЦАО;
- На посочените в уебсайта на АГКК телефони за връзка с централно управление и всички служби по геодезия, картография и кадастър (СГКК).
|
- Съдействие на място в ЦАО ще получите от
|
- нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
- ще ви предоставят ясни, пълни и точни разяснения и отговори на въпросите Ви по повод обслужването;
- ще въведат необходимите данни и регистрират заявленията Ви в КАИС – деловоден модул;
- ще приемат с протокол устно заявена от Вас услуга.
|
- В секция „Често задавани въпроси“ (ЧЗВ) на нашата интернет страница
|
|
Предимства на обслужването
|
- Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер
|
- за устни запитвания на място или по телефона - в рамките на 20 минути;
- за писмени запитвания – до 5 работни дни
|
- Бързо обслужване- в рамките на 20 минути:
|
- ще предоставим търсената от Вас информация;
- ще приемем Вашите документи (времето за чакане би се удължило с 10 мин. при обработване на документи във връзка със заявяване на специализирани услуги);
- ще Ви предоставим готовите документи.
|
- Ще ви обслужим само на едно гише
|
- за подаване и получаване на документи ще посетите само едно гише;
- може да заплатите на място чрез ПОС терминално устройство.
|
- Проверете статуса на Вашата услуга онлайн
|
може да направите деловодна справка на: https://kais.cadastre.bg/bg/Documents/CheckDocumentStatus. |
Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
|