Skip to main content

Обява за длъжността Старши юрисконсулт в отдел „Правно-нормативно обслужване”, дирекция „Административно-правно обслужване”

Тип обява
Обява за работа
Статус на обява
Затворена

Списък

на допуснатите до конкурс кандидати

За длъжност: Старши юрисконсулт

Административно звено: Отдел „Правно-нормативно обслужване“, дирекция „Административно-правно обслужване“

 

Име, презиме и фамилия на кандидата

1. Николина Лъчезарова Ичева

2. Евелина Борисова Ибришимова

3. Милен Димитров Стойчев

4. Никос Томас Самарас

 

Посочените кандидати трябва да се явят за решаване на тест на 16.05.2017г. от 10.00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. Мусала № 1.

 

Председател на конкурсната комисия: /п/

 

Списък

на недопуснатите до конкурс кандидати

За длъжност: Старши юрисконсулт

Административно звено: Отдел „Правно-нормативно обслужване“, дирекция „Административно-правно обслужване“

 

            Име, презиме и фамилия

Основание за недопускане

Няма недопуснати кандидати.

 

Председател на конкурсната комисия: /п/

 

 

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДСл) за заемане на длъжността 

Старши юрисконсулт в отдел „Правно-нормативно обслужване”, дирекция „Административно-правно обслужване”,

С изисквания, както следва:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше; минимална образователна степен „магистър“,
1.2. Професионална област –Право, придобита юридическа правоспособност;
1.3. Минимален професионален опит – 2 години. Минимален ранг - ІV младши.
2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител - длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 460 до 1200 лв. за първа степен.

Кратко описание за длъжността:
- Осъществява правна помощ на изпълнителния директор и структурните единици в агенцията, с оглед законосъобразното осъществяване на техните функции, включително във връзка с взаимодействието на кадастъра с имотния регистър.
- Подготвя становища и разработва предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на администрацията.
- Осъществява процесуално представителство и правна защита на АГКК.
- Участва при изготвяне, сключване, изменение и прекратяване на договори и дава мнение по законосъобразността им, като ги парафира, а при несъгласие прилага мотивирано мнение.
- Изготвя пълномощни, заповеди и други актове с правна сложност.
- Участва в работата на вътрешноведомствени комисии и осигурява законосъобразността на взетите решения.
- Изготвя или участва в изработването на проекти на нормативни актове, както и дава становища по проекти на нормативни актове, изпратени от други държавни органи за съгласуване и др.

3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност - Събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати - Постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност - Ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Фокус към клиента (вътрешен/външен) - Ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК;
Компютърни умения - ползване на MS Windows, MS Word, Exсel, Internet и др.

4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4. 2. Интервю с кандидатите.

5. За участие в конкурса кандидатите подават документи съгласно чл. 17, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители:
5.1. Заявление по образец;
5.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; 
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5.4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

6. Документи за участие в конкурсите се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17.30 ч. на 21.04.2017г.) в деловодството на АГКК - гр. София, ул. Мусала № 1, лично или чрез пълномощник.

7. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност ще се обявяват във фоайето в централното управление и на интернет страницата на Агенцията.

8. Информация за конкурса ще се представя на кандидатите в отдел “Човешки ресурси и деловодно обслужване” на АГКК, на телефон 02/8188309.

Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или по електронна или друг вид поща няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

slogan bg