Младши експерт, отдел „Управление на собствеността и логистика“
Списък
на допуснатите до конкурс кандидати
За длъжност: Младши експерт
Административно звено: Отдел „Управление на собствеността и логистика”, дирекция ФСУ, АГКК
Име, презиме и фамилия на кандидата |
1. Марио Александров Петров |
2. Анита Красимирова Червенякова |
Посочените кандидати трябва да се явят за решаване на тест на 17.01.2018 г. от 10.00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. Мусала № 1.
Председател на конкурсната комисия: /п/
Списък
на недопуснатите до конкурс кандидати
За длъжност: Младши експерт
Административно звено: Отдел “Управление на собствеността и логистика“, дирекция ФСУ, АГКК
Име, презиме и фамилия |
Основание за недопускане |
Няма недопуснати кандидати. |
Съгласно чл. 22 от НПКДСл всеки недопуснат кандидат може да подаде жалба до органа по назначаването в 3-дневен срок от обявяването на списъците, в която да мотивира своите възражения срещу решението на конкурсната комисия. Жалбата не спира конкурсната процедура.
Председател на конкурсната комисия: /п/
АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДСл) за заемане на длъжността
Младши експерт, Адм. звено: отдел „Управление на собствеността и логистика“, дирекция „Финансово-стопанско управление“
с изисквания, както следва:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше; минимална образователна степен „Професионален бакалавър по...“.
1.2. Професионална област – социални, стопански и правни науки; технически науки.
1.3. Минимален професионален опит – не се изисква. Минимален ранг - V младши.
2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител - длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 460 до 1100 лв. (за първа степен).
3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност - Събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати - Постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност - Ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Фокус към клиента (вътрешен/външен) - Ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК;
Компютърна грамотност.
Кратко описание на длъжността:
- Помага при управлението и поддръжката на сградния фонд, инсталациите и съоръженията на централната администрация на АГКК, както и при проучването и изготвянето на предложения за предоставяне на сграден фонд. Подпомага и контролира СГКК в дейностите по поддръжка на сградния фонд на службите, инсталациите и съоръженията в тях.
- Участва в изготвянето на технически и финансови предложения за ремонт на сградния фонд и автопарка на АГКК, материално-техническото осигуряване на агенцията и други свързани с дейността на отдела.
- Участва в управлението и поддържането на движимито и недвижимо имущество на АГКК. Съдейства за правилното и целесъобразно стопанисване на имуществото на Агенцията.
- Участва в контролни дейности по стопанисване, поддържане и опазването на имуществото на АГКК.
- Участва в провеждането на процедури за обществени поръчки за възлагане на ремонтни и почистващи дейности, за материално-техническо осигуряване на агенцията, застраховането на движимото и недвижимото имущество на Агенцията съобразно действащите нормативни актове и др.касаещи дейността на отдела. Участва в контролирането на изпълнението на сключените договори във връзка с проведените процедури.
- Участва при организирането на материално-техническото снабдяване на Агенцията с машини и съоръжения, резервни части, инвентар, консумативи и обзавеждане, тяхното стопанисване и съхранение.
- Помага за воденето на досиетата на сградния фонд на агенцията, както и за регистъра на недвижимите имоти-държавна собственост. Съдейства за изготвянето на декл.по чл.14 от ЗМДТ
- Участва в годишни и извънредни инвентаризации, както и при изготвяне на протоколи за брак и др.
4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4. 2. Интервю с кандидатите.
5. За участие в конкурса кандидатите подават документи съгласно чл. 17, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители:
5.1. Заявление по образец;
5.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5.4. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
6. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17.30 ч. на 02.01.2018 г.), в деловодството на АГКК - гр. София, ул. Мусала № 1, лично или чрез пълномощник.
7. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват във фоайето в централното управление на АГКК и на интернет страницата на Агенцията.
8. Информация за конкурса ще се представя на кандидатите в отдел “Човешки ресурси и деловодно обслужване” на АГКК, на телефон 02/8188392.
Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или по електронна или друг вид поща, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.