АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДСл) за заемане на длъжността
Старши експерт СПК, Адм. звено: Служба по геодезия, картография и кадастър - Кърджали
с изисквания, както следва: 1. Минимални изисквания за заемане на длъжността: 1.1. Образование – висше; минимална образователна степен „Бакалавър“. 1.2. Професионална област – Геодезия. 1.3. Минимален професионален опит – 1 година. Минимален ранг - V младши.
2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител - длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 460 до 1150 лв. (за първа степен).
3. Кандидатите да притежават умения и способности за: Аналитична компетентност - Събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения; Ориентация към резултати - Постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания; Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел; Комуникативна компетентност - Ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма; Фокус към клиента (вътрешен/външен) - Ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на услугите и дейностите; Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК; Компютърни умения - ползване на MS Windows, MS Word, Exсel, Internet, софтуер за обработка на кадастрални данни и софтуер за проверка на геодезическата основа, и цифровия вид на ККР.
Кратко описание на длъжността: - Участва в приемателните комисии по ЗКИР за района на действие на службата. - Приема и обработва материалите и данните при създаване на КККР; - Проверява цифровия вид на КК и РГО чрез компютърните програми за контрол на АГКК. - Участва в извършването на оценка на точността и проверка на актуалността на кадастралните планове. - Поддържа основната база данни на кадастралната карта (КК) и кадастралните регистри (КР) в актуално състояние – въвежда нови данни и извършва промени. - Участва в извършването на контрол на изпълнението на РГО и КККР. - Поддържа кадастъра при настъпили промени в съответствие с действащото законодателство. - Извършва проверки и подготовка на отговори на жалби по КК и КР. - Участва в административното обслужване по кадастъра и др.
4. Начин за провеждане на конкурса: 4.1. Решаване на тест; 4. 2. Интервю с кандидатите.
5. За участие в конкурса кандидатите подават документи съгласно чл. 17, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители: 5.1. Заявление по образец; 5.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; 5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит; 5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
6. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17.30 ч. на 08.01.2018г.), в деловодството на АГКК - гр. София, ул. Мусала № 1 и в СГКК Кърджали, гр. Кърджали, ул. "Беломорски" № 79, ет. 1, лично или чрез пълномощник.
7. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват във фоайето в централното управление на АГКК, в СГКК Кърджали и на интернет страницата на Агенцията – www.cadastre.bg.
8. Информация за конкурса ще се представя на кандидатите в отдел “Човешки ресурси и деловодно обслужване” на АГКК, на телефон 02/8188387.
Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или по електронна или друг вид поща няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
|