Старши експерт в отдел „Човешки ресурси, деловодно обслужване и връзки с потребители“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“
Списък
на допуснатите до конкурс кандидати
За длъжност: Старши експерт
Административно звено:отдел «Човешки ресурси», дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация на Агенция по геодезия, картография и кадастър
Име, презиме и фамилия на кандидата |
1. Мая Стоянова Михайлова |
2. Пепа Атанасова Димитрова |
Посочените кандидати трябва да се явят за решаване на тест на 13.03.2019 г. от 10.30 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. Мусала № 1.
Председател на конкурсната комисия: /п/
Списък
на недопуснатите до конкурс кандидати
За длъжност: Старши експерт
Административно звено:отдел «Човешки ресурси», дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация на Агенция по геодезия, картография и кадастър
Име, презиме и фамилия |
Основание за недопускане |
Няма недопуснати кандидати |
Председател на конкурсната комисия: /п/
Обява за Старши експерт
АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДСл) за заемане на длъжността
Старши експерт в отдел „Човешки ресурси, деловодно обслужване и връзки с потребители“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“,
с изисквания, както следва:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше; минимална образователна степен „Бакалавър“,
1.2. Професионална област – Икономика, организация и управление, публична или бизнес администрация, право;
1.3. Минимален професионален опит – 2 години. Минимален ранг - ІV младши.
2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител - длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определяна от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 605 до 1800 лв.
/за първа степен/.
3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност - Събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати - Постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност - Ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Фокус към клиента (вътрешен/външен) - Ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК;
Компютърни умения - ползване на MS Windows, MS Word, Exсel, Internet и др.
Кратко описание на длъжността:
-Участва в изготвянето на анализи, доклади, отчети и обработка на документи във връзка с дейността на отдела.
-Участва в разработването на длъжностните характеристики, като съблюдава за спазване на изискванията на законодателството, регламентиращо трудовите и служебните правоотношения.
-Отговаря за изпълнение на изискванията на Закон за здравословни и безопасни условия на труд и подзаконовите актове по неговото прилагане. Подпомага дейността на службата по трудова медицина.
-Координира процеса по обучения на служителите – подаване на заявки, уточняване на дати и места, информиране на участниците, събиране на сертификати и обощаване на информация и др.
-Администрира ползването на различни видове отпуск от служителите – консултира служителите и ръководителите, проверява за основанията, отразява информацията в софтуерен продукт и отговаря за точността на даните.
-Въвежда информация в административния регистър относно структурата на АГКК, в съответствие с настъпващите промени – промяна на длъжностно разписание, движение на персонала, заети и незаети длъжности, видове правоотношения и др.
-Координира и администрира процедурата по оценяване изпълнението на длъжността.
-Изготвя проекти на писма, доклади, заповеди, служебни бележки и други, свързани с дейността и др.
4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4. 2. Интервю с кандидатите.
5. За участие в конкурса кандидатите подават документи съгласно чл. 17, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители:
5.1. Заявление по образец;
5.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5.4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
6. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17.30 ч. на 18.02.2019 г. вкл.) в деловодството на АГКК - гр. София, ул. Мусала № 1, лично или чрез пълномощник.
7. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност ще се обявяват във фоайетата в централното управление на АГКК и на интернет страницата на Агенцията.
8. Информация за конкурса ще се представя на кандидатите в отдел “Човешки ресурси, деловодно обслужване и връзки с потребители” на АГКК, на телефон 02/8188387.
Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или по електронна или друг вид поща няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.