ОБЩИНА ДРАГОМАН, област Софийска
З А П О В Е Д № РД-20-17(1)/21.01.2022г.
На основание чл. 62, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс, във връзка с чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо №07-00-303/26.11.2021 г. на кмета на Община Драгоман, област Софийска (наш рег. № 09-3(143)/02.12.2021 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:
Заповед № РД-20-17/18.10.2021 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1. Думите „Юлияна Величкова Момчилова – директор на дирекция ТСУ и ОД“ се заличават;
2. Точка 1 се допълва с още едно лице, а именно:
Любка Цветанова Димитрова – главен специалист „Общинска собственост“.
§ 2. Поправям допусната очевидна фактическа грешка, както следва:
В заповедта думите „Моника Иванова Йорданова – младши експерт УТ“ да се четат „Моника Найденова Йорданова – младши експерт УТ.“
§ 3. Да се прекрати достъпът на Юлияна Величкова Момчилова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
§ 4. Да се осигури достъп с необходимите права на Любка Цветанова Димитрова до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета община Драгоман, на началника на СГКК – Софийска област, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Софийска област и община Драгоман.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Софийска област.
Настоящата заповед може да бъде обжалвана в 14-дневен срок от съобщаването ѝ пред Административен съд – София-област, чрез Агенция по геодезия, картография и кадастър.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№РД-20-17/18.10.2021 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. №07-00-253/04.10.2021 г. на кмета на Община Драгоман, област Софийска,
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Драгоман, област Софийска:
● Юлияна Величкова Момчилова – директор на дирекция ТСУ и ОД;
● Михаела Славчева Нацева – старши експерт ОС;
● Моника Иванова Йорданова – младши експерт УТ,
които да извършват дейностите, посочени в чл. 1 от Споразумение №РД-20-17 от 18.10.2021 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Драгоман, област Софийска, на територията на община Драгоман – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Софийска област.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Драгоман, на началника на СГКК – Софийска област, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Софийска област и Община Драгоман.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Софийска област.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа №14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа №14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.