Skip to main content

Доставка на хардуер и базов приложен софтуер, необходими за изпълнението на Дейности 1-4 по проект „Надграждане на съществуващи информационни системи и развитие на е-услуги от АГКК за по-добро административно обслужване

Статус
Възложена

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР, гр.София, ул. „Мусала” № 1, на основание Решение № РД-19-2/11.03.2013 г. на Изпълнителния директор на АГКК, Ви уведомява, че е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:

“Доставка на хардуер и базов приложен софтуер, необходими за изпълнението на  Дейности 1-4 по проект „Надграждане на съществуващи информационни системи и развитие на е-услуги от АГКК за по-добро административно обслужване” (дейност 5 по проекта).  

Проектът се осъществява по Договор рег. № 12-32-13/23.11.2012 година,  с подкрепата на  Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, бюджетна линия BG051PO002/12/3.2-03, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

            Настоящата документация е изготвена с цел да Ви помогне да се запознаете с условията и да подготвите своите оферти за участие в тази процедура, съобразно Закона за обществените поръчки (ЗОП).

            Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията.

            Документацията се получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на АГКК след заплащането й по сметка на АГКК IBAN BG 13 BNBG 9661 3100 1201 01, BIC BNBGBGSD, БНБ –ЦУ, до 7 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка

            За получаване на документацията за участие се заплаща действителната й стойност в размер на 20 (двадесет) лева.

            Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден от 08.30 до 15:00 ч. в деловодството на Агенцията по Геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, в срок до 15.00 ч. на 23.04.2013 г.

            Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране, която ще започне своята работа на първия работен ден след изтичане на срока за подаване на оферти, а именно на 24.04.2013 г. в 10:00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1.

            За информация относно документацията се обръщайте към Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на посочените за контакт телефони в интернет - страницата на АГКК, или на електронната поща на Агенцията.

Дата Описание на файла Размер Файл за сваляне
12.03.2013 Документация(.rar 6.37 MB) 6.37 MB dokumentaciqzaprd19211032013.rar
11.04.2013 Разяснение 938.79 KB otg999311042013.pdf
14.05.2013 Решение за класиране и обявяване на изпълнител 100.15 KB resheniescan.pdf

slogan bg