ОБЩИНА НИКОПОЛ, област Плевен
З А П О В Е Д № РД-20-36/13.07.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и Писмо изх. №12-105/06.07.2022 г. на кмета на Община Никопол, област Плевен (наш рег. № 09-2(113)/06.07.2022 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ:
Заповед №РД-13-259/24.10.2018 г., допълнена със Заповед №РД-13-259(1)/02.10.2020 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1.1. Думите „Мирослава Славчева Маринова – ст. специалист „Административно обслужване“ и „Даниела Валентинова Русанова – ст. експерт „Икономически дейности“ се заличават;
1.2. Точка 1 се допълва с още едно лице, а именно:
Елица Валентинова Крумова – младши експерт „Общинска собственост“.
2. Да се прекрати достъпът на Мирослава Славчева Маринова и Даниела Валентинова Русанова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
3. Да се осигури достъп с необходимите права на Елица Валентинова Крумова до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочения оправомощен служител, на кмета Община Никопол, на началника на СГКК – Плевен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Плевен и Община Никопол.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Плевен.
З А П О В Е Д
№ РД-13-259(1)/02.10.2020 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 12-127 от 21.09.2020 г. (наш рег. № 09-2 (193) от 21.09.2020 г.) на кмета на община Никопол, област Плевен
ДОПЪЛВАМ
Заповед № РД-13-259 от 24.10.2018 г. на изпълнителния директор на Агенцията по
геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
Параграф единствен: В т. 1 след думите „Даниела Валентинова Русанова – ст. експерт „Икономически дейности“, се добавят още 2 /две/ лица, а именно:
Клара Кръстева Паскова – гл. специалист „Кадастър и регулация“
Майдън Себайдинов Бошнаков – гл. специалист „Кадастър и регулация“
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Никопол, на началника на СГКК – Плевен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Плевен и Община Никопол.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Плевен.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-259/24.10.2018 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 12-106 от 18.10.2018 г. на кмета на община Никопол, област Плевен (наш № 09-3/22.10.2018 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Никопол, област Плевен
Мирослава Славчева Маринова – ст. специалист административно обслужване;
Даниела Валентинова Русанова – ст. експерт „Икономически дейности“,
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-109 от 24.10.2018 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Никопол, на територията на община Никопол – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Плевен.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Никопол, на началника на СГКК – Плевен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Плевен и Община Никопол.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Плевен.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.