ОБЩИНА ЧЕРНООЧЕНЕ, област Кърджали
З А П О В Е Д № РД-20-4(1)/30.10.2024г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 05-00-217/11.10.2024 г. на кмета на община Черноочене, област Кърджали (наш рег. № ВЕАУ-342-(2)/17.10.2024 г.)
НАРЕЖДАМ:
Допълвам Заповед № РД-13-223/11.12.2019 г., изменена и допълнена със Заповеди №№ РД-13-223(1)/10.06.2020 г. и РД-20-4/04.05.2023 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. Точка 1 се допълва със следните лица, а именно:
Мюмюн Вели Сюлейман – Главен архитект на Община Черноочене;
Фердане Сезаева Мутуш – младши експерт „Гражданско строителство“ в отдел ТСУ;
Емира Александрова Керушева – специалист „Геодезист“ в отдел ТСУ;
§ 2. Да се осигури достъп с необходимите права на Мюмюн Вели Сюлейман, Фердане Сезаева Мутуш и Емира Александрова Керушева до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на община Черноочене, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и община Черноочене.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
З А П О В Е Д № РД-20-4/04.05.2023 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№05-00-96/03.05.2023 г. на кмета на община Черноочене, област Кърджали (наш рег. № ВЕАУ-342-(1)/03.05.2023 г.)
НАРЕЖДАМ:
Допълвам Заповед №РД-13-223/11.02.2019 г., допънена със Заповед РД-13-223-(1)/ 10.06.2020 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1, се добавят следните лица:
Исмет Ремзи Исмаил – началник отдел МДТ;
Шафер Реджеб Ахмед – старши специалист „Общинска собственост“.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета община Черноочене, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК и на началника на отдел ГИС към АГКК.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и община Черноочене.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
ЗАПОВЕД № РД -13-223(1)10.06. 2020
I la основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 05-00-101 от 01.06.2020 г.(наш per. № 09-2 (114) от 05.06.2020 г.) на кмета на община Черноочене
ДОПЪЛВАМ
Заповед № РД-13-223 от 11.12.2019 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (ЛГКК), както следва:
Параграф единствен: В т. I след думите ..Сафст MIOMIOII Сафет - специалист ТСУ, отдел ТСУ", се добавя още 1 /едно/ лице, а именно:
Серкап Арнф Акнф - мл. експерт „Гражданско строителство" в отдел ..ТСУ1':
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице. на кмета иа Община Черноочене, на началника на СГКК - Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване", АГКК, и на директора на дирекция ..Информационни технологии и пространствени данни", АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК Кърджали и Община Черноочене.
Контрола но изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК ■ Кърджали.
З А П О В Е Д
№ РД-13-223-11.12.2019 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо рег. № 05-00-74 от 03.07.2019 г. на кмета на община Черноочене, област Кърджали (наш № 09-4/118/ от 09.07.2019 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Черноочене, област Кърджали:
Николина Димитрова Борисова – началник отдел ТСУ;
Бюрхан Байрям Мехмед - специалист ТСУ, отдел ТСУ;
Сафет Мюмюн Сафет – - специалист ТСУ, отдел ТСУ;
която да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-151-2019 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и община Черноочене, област Кърджали, на територията на община Черноочене – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Кърджали.
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Черноочене, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и Община Черноочене.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.