ОБЩИНА ГРАМАДА, Област Видин
З А П О В Е Д
№ РД-13-135-2/16.02.2021 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. №257/04.02.2021 г. на кмета на Община Грамада, област Видин (наш рег. №09-3(20) от 08.02.2021 г.)
ДОПЪЛВАМ
Моя Заповед №РД-13-135 от 04.06.2018 г., изменена със РД-13-135(1)/02.11.2018 г., както следва:
Параграф единствен: В т. 1 след думите „инж. Радослав Митков Рангелов – „ст. специалист в Община Грамада“, се добавят още две лица, а именно:
„Виолета Цветанова Тошева – зам.-кмет в Община Грамада“;
„инж. Ирена Тошкова Димитрова – директор на дирекция ОА“;
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Грамада, на началника на СГКК – Видин, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК, на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Видин и Община Грамада.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Видин.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-135_1/02.11.2018 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 2211 от 26.10.2018 г. на кмета на община Грамада (наш рег. № 09-3/31.10.2018 г.)
ИЗМЕНЯМ
Заповед № РД-13-135 от 04.06.2018 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
Параграф единствен: В т. 1 думите „Инж. Валери Кирилов Йорданов – ст. специалист ТСУ“ се заменят с „инж. Радослав Митков Рангелов – ст. специалист в Община Грамада“;
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Грамада, на началника на СГКК – Видин, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Видин и Община Грамада.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Видин.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д № РД-13-135/04.06.2018 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 1048 от 14.05.2018 г. (наш рег. № 09-43 от 17.05.2018 г.) на кмета на община Грамада, област Видин
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Грамада, област Видин:
Десислава Захариева Станкова – гл. специалист ТСУ;
Инж. Валери Кирилов Йорданов – ст. специалист ТСУ,
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-57 от 28.05.2018 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Грамада, на територията на община Грамада – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) - Видин.
Копие от заповедта да се връчи на посочените по-горе лица, на директора на дирекция „Административно-правно обслужване“, на директора на дирекция „Информационни системи“, на кмета на Община Грамада и на началника на СГКК – Видин, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Видин и Община Грамада.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Видин.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. МИХАИЛ КИРОВ
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система (КАИС) на Агенцията.
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.