ОБЩИНА КИРКОВО, област Кърджали
З А П О В Е Д № РД-20-11/25.11.2024г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 23-00-188/13.11.2024 г. на кмета на община Кирково, област Кърджали (наш рег. № ВЕАУ-8-(4)/18.11.2024 г.)
И З М Е Н Я М:
Заповед № РД-13-262/14.11.2017 г., допълнена и изменена със Заповеди №№ РД-13-138/05.06.2018 г., РД-13-199/31.07.2018 г. и РД-13-262(1)/07.07.2020 г. на изпълнителния директор на Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1. Заличава се оправомощеното лице Антон Бисеров Кутев – гл. експерт „ОС“ при ОбА - Кирково;
2. Допълват се лицата Щиляна Ясенова Бойчева – ст. експерт „Съвети в земеделието“ и Ахмед Али Хасан – ст. експерт „Селско стопанство“ в ОбА - Кирково.
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се прекрати достъпът на Антон Бисеров Кутев - гл. експерт „ОС“ при ОбА - Кирково до Кадастрално - административната информационна система (КАИС) на АГКК.
Да се осигури достъп с необходимите права на Щиляна Ясенова Бойчева – ст. експерт „Съвети в земеделието“ и Ахмед Али Хасан – ст. експерт „Селско стопанство“ в ОбА - Кирково до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по - горе лица чрез кмета на община Кирково, на началника на СГКК - Кърджали, на директора на дирекция „Административно -правно и финансово обслужване“ в АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ в АГКК и на служителя по сигурността на информацията в АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК - Кърджали и Община Кирково.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК - Кърджали.
З А П О В Е Д
№ .РД-13-13-262-1/07.07.2020 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 23-00-319 от 22.06.2020 г. (наш рег. № 09-2(139) от 25.06.2020 г.) на кмета на община Кирково, област Кърджали
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ
Заповед № РД-13-262 от 14.11.2017 г., на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), допълнена с моя Заповед № РД-13-199 от 31.07.2018 г., както следва:
§ 1. В т. 1 думите „Нурджихян Нурхан Юсеин - гл. специалист в отдел „Кадастър, регулация, архитектура и строителство“ се заменят с думите „Антон Бисеров Кутев – главен експерт „Общинска собственост“.
§ 2. Да се прекрати достъпът до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС) на лицето Нурджихян Нурхан Юсеин и се осигури достъп с необходимите права на Антон Бисеров Кутев до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на Антон Бисеров Кутев, на кмета на община Кирково, област Кърджали, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Кърджали и община Кирково, област Кърджали.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д № .РД-13-138-05.06.2018 г
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 23-00-54 от 25.05.2018 г. на кмета на община Кирково, област Кърджали (наш № 09-67/30.05.2018 г.)
ДОПЪЛВАМ
моя Заповед № РД-13-262 от 14.11.2017 г., както следва:
Параграф единствен: В т. 1 след думите „Фередун Юсуф Юсеин – гл. специалист в „Кадастър, регулация и строителен контрол“, се добавя още едно лице, а именно:
„Нурджихян Нурхан Юсеин – гл. специалист в „Кадастър, регулация, архитектура и строителство“.
Копие от заповедта да се връчи на посоченото по-горе лице, на директора на дирекция „Административно-правно обслужване“, на директора на дирекция „Информационни системи“, на кмета на Община Кирково и на началника на СГКК – Кърджали, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Кърджали и Община Кирково.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. МИХАИЛ КИРОВ
З А П О В Е Д № РД-13-262/.14.01.2017 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 66-00-1533 от 24.10.2017 г. на Община Кирково, област Кърджали (наш рег. № 09-3(180)/25.10.2017 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам служителя на Община Кирково, област Кърджали:
Фердун Юсуф Юсеин – гл. специалист в „Кадастър, регулация и строителен контрол“,
който да извършва дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-155 от 13.11.2017 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Кирково, на територията на община Кирково – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицето по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Кърджали.
Копие от заповедта да се връчи на посоченото по-горе лице, на директора на дирекция „Административно-правно обслужване“, на директора на дирекция „Информационни системи“, на кмета на Община Кирково и на началника на СГКК Кърджали, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК Кърджали и Община Кирково.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК Кърджали.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. МИХАИЛ КИРОВ
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система (КАИС) на Агенцията.
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти и за издаване на удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14) (обн., ДВ, бр. 90 от 2016 г.). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.