ОБЩИНА КОТЕЛ, област Сливен
З А П О В Е Д № РД-20-17/04.12.2023г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и постъпило уведомително писмо от Община Котел, област Сливен,
И З М Е Н Я М И Д О П Ъ Л В А М:
Заповед №РД-13-102/13.05.2019 г. на изпълнителния директор на АГКК, както следва:
1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1.1. Думите „Христина Димитрова Джондрова – гл. експерт „Общинска собственост“, дирекция „Счетоводство и собственост“ и „Ивелина Николова Кюпчукова – гл. експерт КРВП в дирекция УТЕС“ се заличават.
1.2. Точка 1 се допълва с още три лица, а именно:
● Кемал Халилов Кьойбашиев – гл. специалист АСК в дирекция УТЕС;
● Стефанка Христова Козарева – гл. специалист КРВП в дирекция УТЕС;
● Яна Димитрова Гавова – директор на дирекция УТЕС.
2. Да се прекрати достъпът на Христина Димитрова Джондрова и Ивелина Николова Кюпчукова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
3. Да се осигури достъп с необходимите права на Кемал Халилов Кьойбашиев, Стефанка Христова Козарева и Яна Димитрова Гавова до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета Община Котел, на началника на СГКК – Сливен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Сливен и Община Котел.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Сливен.
З А П О В Е Д
№ РД-13-102-13.05.2019 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 15-00-85 от 7.05.2019 г. на кмета на община Котел, област Сливен (наш № 09-4 (91) от 10.05.2019 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Котел, област Сливен:
Ивелина Николова Кюпчукова – гл. експерт КРВП в дирекция УТЕС;
Галина Драганова Николова – специалист „Селско стопанство“ при отдел „Икономически дейности, сеско стопанство и туризъм“
Христина Димитрова Джондрова – гл. експерт „Общинска собственост“, дирекция „Счетоводство и собственост“,
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-73 от 10.05.2019 г.., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Котел, на територията на община Котел – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Сливен.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Котел, на началника на СГКК – Сливен, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Сливен и Община Котел.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Сливен.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.