ОБЩИНА МОМЧИЛГРАД, област Кърджали
З А П О В Е Д № РД-20-45(3)/16.02.2024г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 1200-31/29.01.2024 г. на кмета на Община Момчилград, област Кърджали (наш рег. № ВЕАУ-265(5)/29.01.2024 г.)
ДОПЪЛВАМ:
Заповед №РД-13-73/28.02.2018 г., допълнена и изменена със Заповеди №№ РД-13-73(1)/26.11.2019 г., РД-13-73(2)/03.12.2019 г., РД-13-73(3)/25.02.2021 г., РД-20-40/08.08.2022 г., РД-20-45/17.08.2022 г., РД-20-45(1)/07.09.2022 г. и РД-20-45(2)/13.12.2023 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. Точка 1 се допълва със следното лице, а именно:
Мюмюне Юсуф Ахмед – младши експерт СГС;
2. Да се осигури достъп с необходимите права на Мюмюне Юсуф Ахмед до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета Община Момчилград, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно -правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и Община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
З А П О В Е Д № РД-20-45(1)/07.09.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№1200-255/02.09.2022 г. на община Момчилград, област Кърджали (наш рег. № ВЕАУ-265(1)/02.09.2022 г.)
НАРЕЖДАМ:
Допълвам Заповед №РД-13-73/28.02.2018 г. допълнена и изменена със Заповеди №№ РД-13-73(1)/26.11.2019 г., РД-13-73(2)/03.12.2019 г., РД-13-73(3)/25.02.2021 г., РД-20-40/08.08.2022 г. и РД-20-45/17.08.2022 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1, се добавя следното лице:
• Салих Гюнгьор Дурмуш – старши експерт СГС.
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета община Момчилград, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
З А П О В Е Д № РД-20-45/17.08.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№1200-241/17.08.2022 г. на кмета на община Момчилград, област Кърджали (наш рег. № ВЕАУ-265/17.08.2022 г.)
НАРЕЖДАМ:
Допълвам Заповед №РД-13-73/28.02.2018 г. допълнена и изменена със Заповеди №№ РД-13-73(1)/26.11.2019 г., РД-13-73(2)/03.12.2019 г. и РД-13-73(3)/25.02.2021 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
В т. 1, се добавя следното лице:
• Мехмед Фахри Мехмед – началник отдел ТТСГС.
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета община Момчилград, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
З А П О В Е Д № РД-20-40/08.08.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, във връзка с чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и Писмо изх. №1200-229/29.07.2022 г. на кмета на Община Момчилград, област Кърджали (наш рег. №09-2(129)/29.07.2022 г.)
ИЗМЕНЯМ:
Заповед №РД-13-73/28.02.2018 г., изменена и допълнена със Заповеди №РД-13-73(1)/26.11.2019 г., №РД-13-73(2)/03.12.2019 г. и РД-13-73(3)/25.02.2021 г. на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
1. В т. 1 думите „Октай Фети Хасан – мл. специалист в отдел „Селско и горско стопанство, екология и чистота“ се заличават.
2. Да се прекрати достъпът на Октай Фети Хасан до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на кмета Община Момчилград, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и Община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
З А П О В Е Д
№ РД-13-73 (3) / 25.02.2021 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 12-00-50 от 18.01.2021 г. на кмета на община Момчилград, наш рег. № 09-3(31) от 18.02.2021 г.
ДОПЪЛВАМ
Заповед № РД-13-73 от 28.02.2018 г., на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), изменена и допълнена с мои Заповеди №№ РД-13-73(1) от 26.11.2019 г., РД-13-73(2) от 03.12.2019 г.
Параграф единствен: В т. 1 след думите „Йълдъз Ахмед Топчу – мл. специалист в отдел СГС, Община Момчилград„ се добавят още 3 /три/ лица, а именно:
Алие Ибрахим Ибрахим – зам. кмет на Община Момчилград
Юсуф Аляетдин Налбант – гл. архитект на Община Момчилград
Юмер Ерол Ахмед – началник отдел „ГРАО“ в Община Момчилград
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Момчилград, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Кърджали и Община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-73_2 - 03.12.2019 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри, писмо изх. № РД-1200-283/20.11.2019 г. на кмета на община Момчилград, обл. Кърджали (наш. рег. № 09-4/193/ от 20.11.2019 г.)
Д О П Ъ Л В А М
Заповед на изпълнителния директор на АГКК № РД-13-73 от 28.02.2018 г.,
Параграф единствен: В т. 1 се добавя още едно оправомощено лице, а именно:
„Йълдъз Ахмед Топчу – мл. специалист в отдел СГС, имейл: Виж имейла..., тел. 0886776536, адрес Община Момчилград, ул. „26-ти декември“ № 12.
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Момчилград, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Кърджали и Община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-73_1 - 26.11.2019 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 1200-272 от 11.11.2019 г. на кмета на община Момчилград (наш рег. № 09-4(186)/11.11.2019 г.)
ИЗМЕНЯМ
моя Заповед № РД-13-73 от 28.02.2018 г., както следва:
§ 1. В т. 1 думите „Ерсин Метин Юмер – началник отдел „Селско и горско стопанство, екология и чистота“ се заменят с думите „Октай Фети Хасан – мл. специалист в отдел „Селско и горско стопанство, екология и чистота“.
§ 2. Да се прекрати достъпът до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС) на лицето Ерсин Метин Юмер и се осигури достъп с необходимите права на Октай Фети Хасан до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на Октай Фети Хасан, на кмета на Община Момчилград, на началника на СГКК – Кърджали, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Кърджали и Община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Кърджали.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-73-28.02.2018 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 2400-58 от 16.02.2018 г. на кмета на Община Момчилград, област Кърджали (наш рег. № 09-3/22.02.2018 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на Община Момчилград, област Кърджали:
Тунджар Тасим Моллахасан – ст. специалист „Устройство на територията, кадастър и регулация“;
Али Хасан Али – ст. специалист „Устройство на територията, кадастър и регулация“;
Инж. Авдие Али Юмер – мл. експерт в „Строителен контрол и инвестиционна дейност“;
Билхан Фуат Ахмед – специалист „Строителен контрол“;
Ерсин Метин Юмер – началник отдел „Селско и горско стопанство, екология и чистота“,
които да извършва дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-29 от 28.02.2018 г.
, сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Момчилград, на територията на община Момчилград – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Кърджали.
Копие от заповедта да се връчи на посочените по-горе лица, на директора на дирекция „Административно-правно обслужване“, на директора на дирекция „Информационни системи“, на кмета на Община Момчилград и на началника на СГКК Кърджали, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК Кърджали и Община Момчилград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК Кърджали.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. МИХАИЛ КИРОВ
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР (удостоверение за характеристики на имот).
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.