ОБЩИНА РАКОВСКИ, област Пловдив
З А П О В Е Д № РД-20-41(1)/06.10.2023г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и Писмо изх. №12-15-6/05.10.2023 г. на заместник-кмета на Община Раковски, област Пловдив (наш рег. №ВЕАУ-141(3)/06.10.2023 г.)
Д О П Ъ Л В А М:
Заповед №РД-13-24/28.01.2020 г., изменена и допълнена със Заповед №РД-13-24(1)/13.05.2020 г., РД-13-24(2)/22.01.2021 г. и РД-20-41/08.08.2022 г., както следва:
1. В т. 1 се добавя още едно лице:
● Рафаело Славов Бенин – технически сътрудник в отдел ТСУ.
2. Да се осигури достъп с необходимите права на Рафаело Славов Бенин до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Раковски, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и Община Раковски.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
З А П О В Е Д № РД-20-41/08.08.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и Писмо изх. №12-15-5/01.08.2022 г. на кмета на Община Раковски, област Пловдив (наш рег. № 09-2(130)/01.08.2022 г.)
Д О П Ъ Л В А М:
Заповед №РД-13-24/28.01.2020 г., изменена и допълнена със Заповед №РД-13-24(1)/13.05.2020 г. и РД-13-24(2)/22.01.2021 г., както следва:
1. В т. 1 се добавя още едно лице:
● Петя Иванова Антонова – главен специалист в отдел ТСУ, С, ОС, СД.
2. Да се осигури достъп с необходимите права на Петя Иванова Антонова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета Община Раковски, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и Община Раковски.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
З А П О В Е Д
№РД-13-24(2)/22.01.2021 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. №12-15-1 от 05.01.2021 г. на кмета на Община Раковски, област Пловдив (наш рег. №09-3(3) от 11.01.2021 г.)
З А П О В Е Д
№РД-13-24(2)/22.01.2021 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. №12-15-1 от 05.01.2021 г. на кмета на Община Раковски, област Пловдив (наш рег. №09-3(3) от 11.01.2021 г.)
ИЗМЕНЯМ И ДОПЪЛВАМ
Моя Заповед № РД-13-24 от 28.01.2020 г., изменена със Заповед №РД-13-24(1) от 13.05.2020 г., както следва:
§ 1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1. Думите „Ана Серафимова Николова – гл. специалист ЕКТО/„ТСУ, строителство, общинска собственост и стопански дейности“ се заличават;
2. Точка 1 се допълва с още едно лице, а именно:
„арх. Чавдар Георгиев Кьолов – началник отдел ТСУ, ОС, СиД“;
§ 2. Да се прекрати достъпа на Ана Серафимова Николова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
§ 3. Да се осигури достъп с необходимите права на арх. Чавдар Георгиев Кьолов до КАИС.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Раковски, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ – АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ – АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Пловдив и Община Раковски.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ .РД-13-24_1-13.05.2020 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 24-166-3 от 30.04.2020 г. на кмета на община Раковски, Област Пловдив (наш рег. № 09-2 (95) от 07.05.2020 г.)
ИЗМЕНЯМ
Моя Заповед № РД-13-24 от 28.01.2020 г., както следва:
§ 1. В т. 1, се правят следните изменения:
1. Думите „Петър Иванов Терзийски - Гл. специалист „ЕКТО“/„ТСУ, строителство, общинска собственост и стопански дейности“ се заличават;
§ 2. Да се прекрати достъпа на Петър Иванов Терзийски до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на кмета на Община Раковски, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Пловдив и Община Раковски.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
З А П О В Е Д
№ РД-13-24-28.01.2020 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо рег. № 12-15-1 от 07.01.2020 г. на кмета на община Раковски, област Пловдив (наш № 09-3/5/ от 07.01.2020 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам следните служители на община Раковски, област Пловдив:
Ана Серафимова Николова – Гл. специалист „ЕКТО“/ „ТСУ, строителство, общинска собственост и стопански дейности“;
Станислава Недялкова Лукова - Гл. специалист „ЕКТО“/ „ТСУ, строителство, общинска собственост и стопански дейности“;
Петър Иванов Терзийски - Гл. специалист „ЕКТО“/„ТСУ, строителство, общинска собственост и стопански дейности“;
Петър Иванов Тачев - Гл. специалист „ЕКТО“/„ТСУ, строителство, общинска собственост и стопански дейности“;
които да извършват дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение №КД-3-9-2020 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и община Раковски, област Пловдив, на територията на община Раковски – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Пловдив.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Раковски, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и Община Раковски.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.