ОБЩИНА ЗЛАТОГРАД, област Смолян
З А П О В Е Д №РД20-54(1)/19.09.2024г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 12-00-256/10.09.2024 г. на кмета на община Златоград, област Смолян (наш рег. № ВЕАУ-102(2)/10.09.2024 г.)
И З М Е Н Я М:
Заповед № РД - 13 - 263/14.11.2017 г., изменена и допълнена със Заповеди №№ РД - 13 -111/27.04.2018 г. и РД - 20 - 54/30.09.2022 г. на изпълнителния директор на Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
§ 1. В т. 1 се правят следните изменения и допълнения:
1. Допълват се лицата Невена Методиева Атанасова - главен специалист „Инвеститорски контрол и устройство на територията“, инж. Елка Сиркова Чаушева - секретар на община Златоград, и Севдалин Минчев Хаджиев - главен специалист „Инвеститорски контрол“ в община Златоград.
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се осигури достъп с необходимите права на Невена Методиева Атанасова - главен специалист „Инвеститорски контрол и устройство на територията“, инж. Елка Сиркова Чаушева - секретар на община Златоград, и Севдалин Минчев Хаджиев - главен специалист „Инвеститорски контрол“ в община Златоград до Кадастрално - административната информационна система.
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по - горе лица чрез кмета на община Златоград, на началника на СГКК - Смолян, на директора на дирекция „Административно -правно и финансово обслужване“ в АГКК, на началника на отдел „ГИС“ в дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ в АГКК и на служителя по сигурността на информацията в АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК - Смолян и Община Златоград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК - Смолян.
З А П О В Е Д № РД-20-54/30.09.2022г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба №РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и Писмо изх. №12-00-278/28.09.2022 г. на кмета на Община Златоград, област Смолян (наш рег. №ВЕАУ-102(1)/28.09.2022 г.)
Д О П Ъ Л В А М:
Заповед №РД-13-263/14.11.2017 г., допълнена със Заповед №РД-13-111/27.04.2018 г., както следва:
1. В т. 1 се добавят още две лица:
● Николина Нинкова Сивриева – главен специалист АСК;
● Севдалина Альошева Гогаджова – старши специалист „Устройство на територията“ при Кметство с. Старцево.
2. Да се осигури достъп с необходимите права на Николина Нинкова Сивриева и Севдалина Альошева Гогаджова до Кадастрално-административната информационна система на АГКК (КАИС).
Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета Община Златоград, на началника на СГКК – Смолян, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК и на служителя по сигурността на информацията – АГКК, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Смолян и Община Златоград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Смолян.
З А П О В Е Д
№ РД-13-111-27.04.2018 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 12-00-75 от 29.03.2018 г. на кмета на община Златоград, област Смолян (наш № 09-3/02.04.2018 г.)
ДОПЪЛВАМ
Заповед № РД-13-263 от 14.11.2017 г., както следва:
Параграф единствен: В т. 1 след думите „инж. Светла Пенева Букова – гл. експерт в „Кадастър и регулация“, се добавя още едно лице, а именно:
Искра Дамянова Христова – гл. специалист „Техническо обслужване“.
Копие от заповедта да се връчи на посоченото по-горе лице, на директора на дирекция „Административно-правно обслужване“, на директора на дирекция „Информационни системи“, на кмета на Община Златоград и на началника на СГКК – Смолян, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на: СГКК – Смолян и Община Златоград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Смолян.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. МИХАИЛ КИРОВ
З А П О В Е Д
№ РД-3-263/14.11.2017 г.
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 12-00-219 от 26.10.2017 г. на Община Златоград, област Смолян (наш рег. № 09-3(184)/30.10.2017 г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
1. Оправомощавам служителя на Община Златоград, област Смолян:
инж. Светла Пенева Букова – гл. експерт в „Кадастър и регулация“,
който да извършва дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-153 от 13.11.2017 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Златоград, на територията на община Златоград – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.
2. На лицето по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Смолян.
Копие от заповедта да се връчи на посоченото по-горе лице, на директора на дирекция „Административно-правно обслужване“, на директора на дирекция „Информационни системи“, на кмета на Община Златоград и на началника на СГКК Смолян, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК Смолян и Община Златоград.
Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК Смолян.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:
ИНЖ. МИХАИЛ КИРОВ
Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система (КАИС) на Агенцията.
(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти и за издаване на удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.
(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14) (обн., ДВ, бр. 90 от 2016 г.). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.